مشهد > سوئیت آپارتمان خلفایی مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
10 10 حرم مطهر
41 11 ترمینال
18 فرودگاه
44 11 راه آهن
15 8 بازار رضا
33 نمایشگاه بین المللی
21 11 میدان 17 شهریور
21 پارک ملت
19 6 باغ نادری
20 6 ایستگاه قطار شهری

مشهد ، خیابان امام رضا (ع) ، امام رضا 5 ، بازار سرشور ، تلفن ثابت: 05132045



رزواسیون : 05132045

سوئیت آپارتمان خلفایی مشهد رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس هتل + گالری تصاویر

اگر به دنبال اقامتگاهی نزدیک به حرم با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه هستید، سوئیت آپارتمان خلفایی گزینه مناسبی برای شما زائر گرامی خواهد بود. این سوئیت آپارتمان از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار بوده و دارای واحدهای اقامتی بسیار تمیز با قیمتی مناسب است. آپارتمان خلفایی در نزدیکی حرم واقع شده و به صورت پیاده فقط حدود ۱۰ دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد. با اقامت در این سوئیت آپارتمان،علاوه بر نزدیکی به حرم، به مکان هایی همچون فروشگاه‌های تجاری خیابان بازار رضا، مراکز خرید میدان ۱۷شهریور، ترمینال و قطار شهری نیز نزدیک خواهید بود. نزدیکی به بازار رضا، یکی از سنتی‌ ترین و قدیمی‌ترین بازارهای مشهد، از دیگر مزایای موقعیتی این سوئیت آپارتمان محسوب می‌شود.

سوئیت آپارتمان خلفایی با سوئیت‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته از مهمانان عزیز خود میزبانی می‌کند. از امکانات این سوئیت‌ها می‌توان به تلویزیون، یخچال، امکانات پخت و پز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. سوئیت آپارتمان خلفایی از پذیرش ۲۴ ساعته برخوردار بوده که توصیه می‌کنیم پیش از رسیدن به شهر مقدس مشهد، به صورت آنلاین واحد اقامتی خود را رزرو نمایید و از خالی بودن سوئیت ها مطمئن شوید.

 

پذیرش 24 ساعته سرویس ایرانی در طبقات لابی سیستم اعلام حریق
کولر آبی
کف موکت آشپزخانه پرده تلویزیون در اتاق
چای ساز حمام دمپایی رخت آویز
سرویس بهداشتی یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12 ظهر
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس

تور مجازی

عکس‌های ` + title + `

برای دیدن تور مجازی کلیک کنید .

درحال بارگذاری‌ست. خواهشمنداست شکیبا باشید.

پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

سوئیت آپارتمان نوبهار مشهد

هتل نوبهار مشهد هتل‌های اقتصادی و نزدیک به حرم مطهر است که امکان پخت و پز را نیز فراهم کرده است. اصلی‌ترین دغدغه زائران، فاصله هتل تا حرم است که با اقامت در هتل نوبهار در کمتر از ده دقیقه پیاده‌روی به حرم حضرت خواهید رسید. این مجموعه تمیز و مرتب امکانات اقامتی مورد نیاز مسافران را فراهم کرده است که از میان آنها می‌توان به تلویزیون، یخچال، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی، کمد و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. امیدواریم سفر خوبی را در مشهد تجربه کنید.

اگر به دنبال شماره تلفن سوئیت مشهد نزدیک حرم هستید، کلیک فرمایید.

از نفری 1,018,000 تومان

سوئیت سعید مشهد

سوئیت ارزان و لوکس سعید

اگر به دنبال سوئیت ارزان در مشهد می باشید، سوئیت سعید با حداکثر امکانات رفاهی یکی از محبوب ترین سوئیت های مشهد نزدیک حرم مطهر می باشد. این سوئیت با ارائه ی امکانات رفاهی مناسب و همینطور قیمت رزرو ارزان سعی دارد به میزان رضایت مهمانان خود بیافزاید و اقامتی خوش را برایشان به یادگار بگذارد.

امکانات سوئیت سعید

این سوئیت دارای واحدهای 5 نفره 50 متری یک خواب می باشد که از امکاناتی از جمله آشپزخانه، یخچال،تلویزیون و سرویس بهداشتی برخوردار است.

پارکنیگ

این سوئیت پارکینگ ندارد اما به دلیل نزدیکی این سوئیت به ترمینال امام رضا، مهمانان عزیز می توانند به راحتی خودروی خود را در پارکینگ ترمینال پارک کنند.

فاصله ی سوئیت سعید تا حرم مطهر امام رضا (ع) چقدر می باشد؟

این سوئیت در خیابان امام رضا (امام رضا72) واقع شده که این خیابان یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم می باشد. عزیزان زائر می توانند با استفاده از خطوط مخصوص بی آر تی ظرف مدت 5 دقیقه و بدون گذر از ترافیک به حرم مطهر برسند.

نزدیکی به پایانه ی مسافربری امام رضا نیز از دیگر مزایای موقعیتی این سوئیت می باشد.

تجربه ی مشهد گردی با قطار شهری!

فاصله ی 4 دقیقه ای با خودرو تا قطار شهری از دیگر امتیازات سوئیت سعید می باشد.اگربه دنبال رفت و آمدی بدون ترافیک  می باشید با استفاده از قطار شهری واق در میدان بسیج می توانید به معروف ترین مکان های مشهد سفر کنید.این مکان ها عبارت اند از: کوهسنگی،پارک ملت،سینما هویزه و سینما آفریقا،پارک جنگلی وکیل آباد، مجتمع تجاری زیست شرق و...

ارزان سفر کنید

اگربه همراه خانواده یا دوستان به مشهد سفر کرده اید و خودروی شخصی به همراه ندارید، به صرفه ترین راه برای رفت و آمد به مکان ها و مناطق مختلف شهر، استفاده از قطار شهری می باشد؛شما علاوه بر پرداخت هزینه ی کمتر در وقت خود نیز صرفه جویی کرده و از ترافیک و آلودگی شهری نیز در امان هستید. 

مراکز خرید در نزدیکی سوئیت سعید کجاست؟

اگر بعد از یک زیارت دلچسب به دنبال مکانی برای خرید سوغاتی هستید ما به شما نزدیک ترین مراکز خرید به این هتل آپارتمان را معرفی می کنیم.

بازار بزرگ رضا ع

قدیمی ترین و معروف ترین بازار بزرگ مشهد واقع در فلکه ی آب یکی از این مراکز خرید می باشد.

بازارچه زیرگذر طبرسی

یکی از قدیمی ترین بازارچه های حرم می باشد که در خیابان طبرسی قبل از ورود به حرم مطهر قرار گرفته است.

مجتمع تجاری شرق زیست

این مجتمع در حاشیه ی میدان طبرسی واقع شده و از واحد های تجاری متنوعی ( انواع سوغات مشهد،خشکبار و آجیل،نبات و آبنبات،انواع انگشتر عقیق، پوشاک و کیف و کفش، مانتو و روسری،ساعت و بدلیجات) تشکیل شده است.

مجتمع تجاری آرمیتاژ

مجتمع تجاری آرمیتاژ که در میدان شهید گمنام واقع شده و تنها 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد.این مجتمع دارای واحد های تجاری،اقامتی،مجموعه ی تفریحی و شهربازی،فودکورت،کافی شاپ،فضاهای آبی و فروشگاه های بزرگ می باشد.

 

اگر شما قبلا در این سوئیت اقامت داشته اید، با به اشتراک گذاشتن نظر خود در وبسایت یه جای خوب، دیگران را در جهت انتخاب اقامتگاهی مناسب یاری سازید.

شما می توانید با هر رزرو از سایت یه جای خوب، یک سفر رایگان در شهر مشهد داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی سفر رایگان با یه جای خوب مراجعه کنید.

 

سوئیت ارزان در مشهد

نزدیک ترین هتل آپارتمان های مشهد به حرم مطهر امام رضا(ع)

 

از نفری 1,058,000 تومان

سوئیت آپارتمان سجاد مشهد

سوئیت آپارتمان سجاد یکی از مجموعه‌‌های اقتصادی و تمیز مشهد است که حدود 12 دقیقه تا حرم حضرت ثامن الحجج پیاده روی دارد. واحدهای اقامتی این سوئیت آپارتمان مجهز به تلویزیون، یخچال، جالباسی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام هستند. همچنین برای افزایش رفاه حال شما زائرین عزیز رستوران نیز وجود دارد که می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی خود از آن استفاده کنید.

از مزیت‌های این مجموعه می‌توان به دسترسی آسانش به بازارها و مکان‌های دیدنی مانند بازار رضا، خانه تاریخی داروغه، موزه آستان قدس رضوی، ایستگاه بی‌ارتی، مترو و مراکز خرید میدان 17 شهریور اشاره کرد. پرسنل آموزش دیده و کاربلد سوئیت آپارتمان سجاد با افتخار آماده میزبانی از شما زائرین عزیز هستند.

از نفری 400,000 تومان

مهمانپذیر پلیکان مشهد

اگر به دنبال مجموعه‌ای اقتصادی و نزدیک به حرم در مشهد هستید، پیشنهاد ما مهمانپذیر پلیکان است. این مجموعه یک ستاره و تمیز در خیابان امام رضا، یکی از خیابان‌های منتهی به حرم مطهر قرار دارد. این مهمانپذیر 2 طبقه و 18 واحد اقامتی دارد که از امکاناتی همچون به تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، مبل، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، کمد، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی و حمام برخوردار است.

اگر بخواهید از محل اقامتتان به سمت حرم مطهر حرکت کنید، حدود 30 دقیقه پیاده روی دارد اما با وجود ایستگاه بی آرتی (اتوبوس‌های تندرو)، در کمتر از 5 دقیقه به ورودی باب الرضا خواهید رسید. پرسنل کاربلد مهمانپذیر پلیکان سفر خوبی را برایتان آرزو می‌کنند.

از نفری 347,000 تومان

مهمانپذیر گلستان مشهد

اگر به دنبال یک مجموعه اقتصادی و نزدیک حرم هستید، مهمانپذیر گلستان آماده پذیرایی از شما زائرین ارجمند است. این مهمانپذیر تا حرم مطهر حدود 15 دقیقه پیاده روی دارد. حتی اگر نمی‌خواهید پیاده‌روی کنید، می‌توانید سوار اتوبوس‌های بی‌آرتی شده و خیلی سریع به ورودی حرم برسید.

این مهمانپذیر امکان پخت و پز را برای شما فراهم کرده است؛ البته یک رستوران تمیز و مرتب درون خود دارد که می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در آنجا میل نمائید. مهمانپذیر گلستان از امکاناتی همچون تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، آینه، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی و حمام برخوردار است. پرسنل کارآمد این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده استقبال و پذیرایی از شما مهمانان عزیز هستند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی