مشهد > هتل آپارتمان آیسان مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
11 4 حرم مطهر
46 12 ترمینال
110 19 فرودگاه
50 14 راه آهن
11 10 بازار رضا
250 37 نمایشگاه بین المللی
21 10 میدان 17 شهریور
120 29 پارک ملت
25 13 باغ نادری
21 6 ایستگاه قطار شهری

مشهد، خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 5، تلفن ثابت: 32045-051



رزواسیون : 05132045

هتل آپارتمان آیسان مشهد رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس هتل + گالری تصاویر

هتل آپارتمان آیسان یکی از اقامتگاه‌های نزدیک به حرم مطهر رضوی محسوب می‌شود و در خیابان امام رضا یکی از اصلی‌ ترین خیابان‌های منتهی به حرم قرار دارد. اگر قصد زیارت به حرم مطهر رضوی را دارید، با اقامت در این هتل آپارتمان می‌توانید با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر مشرف شوید. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و از واحدهای اقامتی نوساز و لوکس برخوردار است. این هتل مجموعا دارای ۲۰ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته می‌شود. مهمانان گرامی می‌توانند این واحدهای اقامتی را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایند.

از امکانات این واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون، یخچال، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. هتل آپارتمان آیسان از رستورانی با ظرفیت ۴۰ نفر برخوردار بوده که با طبخ انواع غذاهای ایرانی لذیذ از مهمانان گرامی پذیرایی می‌کند. اینترنت در لابی نیز به صورت محدود و رایگان در اختیار مهمانان عزیز قرار خواهد گرفت. همچنین کافی شاپ این مجموعه با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم خاطره خوشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. از دیگر امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و خدمات خانه داری اشاره کرد. این مجموعه همچنین از مزیت‌های موقعیتی برخوردار بوده و علاوه بر نزدیکی به حرم، به مراکز تجاری میدان ۱۷ شهریور، بازار رضا و سایر فروشگاه‌های خیابان امام رضا و ایستگاه قطار شهری نزدیک خواهد بود.

آسانسور تلویزیون در لابی لابی سیستم اعلام حریق
سیستم تهویه مطبوع رستوران
اینترنت در اتاق آشپزخانه تلفن در اتاق تلویزیون در اتاق
حمام دراور رخت آویز سرویس بهداشتی
سیستم تهویه مطبوع دراتاق سیستم گرمایش و سرمایش سیستم اعلام حریق در اتاق کمد لباس
مبلمان وسایل پخت و پز یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)

تور مجازی

عکس‌های ` + title + `

برای دیدن تور مجازی کلیک کنید .

درحال بارگذاری‌ست. خواهشمنداست شکیبا باشید.

پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

هتل آپارتمان شباهنگ یکی از اقامتگاه‌های با کیفیت شهر مشهد بوده که با بیش از دو دهه تجربه در امر هتلداری اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. این هتل آپارتمان در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و برای زائرانی که نزدیکی به حرم اولویت اولشان است، گزینه ایده‌آلی خواهد بود. هتل آپارتمان شباهنگ تا حرم مطهر کمتر از 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. با اقامت در این هتل، به بازار رضا، مراکز تجاری میدان ۱۷ شهریور و ایستگاه قطار شهری دسترسی آسانی خواهید داشت.

این هتل آپارتمان مجموعاً دارای ۵۲ واحد اقامتی است که میهمانان گرامی می‌توانند این واحدها را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار یا شام رزرو نمایند. از امکانات این هتل می‌توان به تلویزیون، اینترنت پرسرعت، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و آسانسور اشاره کرد. پرسنل حرفه‌ای این هتل در تلاشند تا اقامت خوشی را برایتان فراهم کنند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان شایان مشهد

اگر به دنبال مجموعه‌ای تمیز و مرتب نزدیک به حرم هستید که در عین حال از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد، هتل آپارتمان شایان گزینه مناسبی است. این هتل آپارتمان امکانات مورد نیاز شما را در خود جای داده است. آشپزخانه، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی و حمام از امکانات مورد نیاز هر مسافری است. نزدیکی هتل آپارتمان شایان به حرم امام رضا (ع)، از مزیت‌هایی است که مورد استقبال شما زائرین عزیز واقع شده است؛ از این رو در زمان‌های شلوغی مانند اعیاد و مناسبت‌های مذهبی دیگر، خیلی سریع پر می‌شود. پیشنهاد ما این است که یک هفته قبل از سفر خود، اقامتگاهتان را رزرو کنید. پرسنل هتل آپارتمان شایان آماده استقبال و پذیرایی از شما مهمانان محترم هستند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان شارین مشهد

هتل آپارتمان شارین با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه، بهترین خدمات خود را به منظور افزایش میزان رضایت مهمانان خود ارائه می دهد. هتل آپارتمان شارین دارای واحد های اقامتی سه تخت، دو تخت، چهارتخت و پنج تخت می باشد که همگی دارای ظاهری مناسب و محیطی آرام هستند.رستوران و پارکینگ اختصاصی به همراه ترانسفر رایگان از دیگر امکانات این هتل آپارتمان به شمارمی آید.

نزدیکی به حرم مطهر یکی از گزینه هایی است که در اولویت زائران عزیز قرار دارد.خوشبختانه این هتل تنها 5 دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و عزیزان به راحتی می توانند زیارتی دلچسب را تجربه کنند. همچنین نزدیکی به ایستگاه قطار شهری موجب شده است تا زائران عزیز به راحتی به دیگر مکان های مهم شهر دسترسی داشته باشند و از ترافیک و شلوغی شهر خلاص شوند.نزدیکی به بازاررضا (بازار بزرگ مشهد) و دیگر بازار های متعدد در خیابان امام رضا از دیگر مزایای این هتل محسوب می شود. جهت آشنایی بیشتر با این بازار این مقاله را حتما بخوانید.

 

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان شارستان طلایی مشهد

هتل آپارتمان شارستان طلایی اتاق‌هایی دلباز، شیک و تمیز دارد و بسیار به حرم مطهر رضوی نزدیک است. این مجموعه نوساز در سال 1398 و در خیابان طبرسی احداث شده است و ویو رو به حرم دارد. این هتل آپارتمان به مسیر بی‌ارتی نیز دسترسی دارد و شما برای گشت و گذار به نقاط مختلف شهر می‌توانید از این اتوبوس‌های تندرو استفاده کنید. اتاق‌های هتل آپارتمان شارستان طلائی امکانات مختلفی از جمله آشپزخانه مجهز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی، مبلمان، بالکن، حمام، دراور، کمد لباس، لوازم بهداشتی، تلویزیون، رخت آویز و ...  را به شما زائران عزیز ارائه می‌دهد. پرسنل حرفه‌ای هتل آپارتمان شارستان طلایی، پذیرای شما زائران و مهمانان ارجمند هستند.

از شبی 1,300,000 تومان

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

هتل آپارتمان تعطیلات یکی از اقامتگاه‌های با سابقه شهر مشهد بوده که در سال ۱۳۹۴ تمامی واحدهای اقامتی آن مورد بازسازی قرار گرفتند. این هتل در نزدیکترین فاصله به حرم مطهر قرار گرفته و فاصله آن تا حرم مطهر فقط حدود ۲ دقیقه پیاده روی است. بنابراین زائرانی که قصد دارند در کمترین زمان ممکن به زیارت حرم مطهر بروند، هتل آپارتمان تعطیلات گزینه ایده آلی برای آنها خواهد بود. هتل آپارتمان تعطیلات مجموعاً دارای ۲۷ واحد اقامتی است که شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و آپارتمان یک خوابه می‌شود.

این واحدهای اقامتی از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، مبلمان، بالکن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی برخوردار هستند. این هتل آپارتمان همچنین مجهز به یک رستوران زیبا بوده که به صورت بوفه و سلف سرویس از میهمانان در وعده ناهار و شام پذیرایی می‌کند. این هتل برای عزیزانی که با خودرو به مشهد سفر کرده‌اند، یک پارکینگ اختصاصی نیز در نظر گرفته است. از دیگر مزایای این هتل می‌توان به کافی شاپ، اینترنت در لابی و خدمات باربری اشاره کرد. این هتل آپارتمان علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر به یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بازارهای ایران یعنی بازار رضا نزدیک بوده و عزیزان می‌توانند برای خرید سوغاتی‌های خود به این بازار مراجعه کنند. دسترسی به قطار شهری و ترمینال از دیگر مزایای موقعیتی این هتل آپارتمان محسوب می‌شود.

شروع قیمت: تماس بگیرید

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی