قم > هتل آپارتمان فدک قم

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
14 2 حرم مطهر

قم-خیابان حجتیه-نبش کوچه 16 - تلفن: 02537840801



رزواسیون : 09102500623

رزرو مستقیم و بی واسطه هتل آپارتمان فدک قم همراه با تخفیف + تصاویر جدید + آدرس و شماره تماس مستقیم هتل

هتل آپارتمان سه ستاره فدک در نزدیکی حرم حضرت معصومه (س)
هتل آپارتمان سه ستاره فدک از هتل های استاندارد و با کیفیت شهر قم می باشد که علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر حرم حضرت معصومه، امکانات و خدماتی را ارائه می کند که اقامتی به یادماندنی را در خاطر مهمانان خود ثبت کنند.تیم حرفه ای و مجرب این هتل آپارتمان آماده خدمت رسانی و پذیرایی از زائران و مهمانان عزیز خود می باشد.
این هتل با داشتن سوئیت های یک نفره، دو نفره، سه نفره؛ چهار نفره و پنج نفره مجموعا دارای 39 واحد اقامتی است که تمامی آن ها مجهز به حداکثر امکانات رفاهی می باشند که از بین آن ها می توان به ویدئو سانترال ، کلید کارتی مینی بار و سرویس پذیرایی در اتاق اشاره کرد. این هتل دارای سفره خانه ای در روی بام هتل می باشد که بسیار منحصر به فرد است و نمایی بسیار زیبا و دیدنی به سمت حرم حضرت معصومه دارد. بدون شک لحظات خوشی را در آنجا تجربه خواهید کرد.
یکی دیگر از ویژگی های این هتل فاصله بسیار کم آن تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) می باشد. اگر قصد پیاده روی تا حرم را داشته باشید 14 دقیقه و با ماشین تنها دو دقیقه زمان می برد.نزدیکی به مدرسه فیضیه و خانه تاریخی ملاصدرا که جزو آثار تاریخی معروف شهر قم می باشند نیز از دیگر مزایای این هتل آپارتمان محسوب می شود.
فاصله هتل آپارتمان فدک تا اماکن مهم شهر
 فاصله تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) : 2 دقیقه با ماشین
 فاصله تا خانه تاریخی حضرت امام خمینی قم : 3 دقیقه با ماشین
 فاصله تا خانه تاریخی حضرت امام خمینی قم : 8 دقیقه پیاده
 فاصله تا بازار قم : 8 دقیقه با ماشین
 فاصله تا مسجد مقدس جمکران : 13 دقیقه با ماشین
 فاصله تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) : 5 دقیقه پیاده روی تا حرم 

اینترنت در لابی کافی شاپ پذیرش 24 ساعته صندوق امانات
لاندری (خشکشویی) شبکه پخش فیلم چایخانه سنتی رستوران بام
تاکسی سرویس گشت نیم روزی لابی نمازخانه
سیستم اعلام حریق سیستم تهویه مطبوع پارکینگ رستوران
آشپزخانه تلویزیون در اتاق حمام دراور
سیستم گرمایش و سرمایش سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق صبحانه
لوازم بهداشتی مبلمان وسایل پخت و پز هود
یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس بازه سنی اقامت نیم بهاء کودکان: 3 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

خانه مسافر وارش قم

مسافرخانه وارش
مسافرخانه وارش واقع در خیابان امام از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مسافرخانه در فاصله تقریبا نزدیکی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) قرار دارد.پرسنل این مسافرخانه مجرب و اخلاق مدار می باشند و تا کنون کوشیده اند تا با ارائه خدمات مناسب به میزان رضایت مهمانان خود بیافزایند.
 این مسافرخانه در چهارطبقه ساخته شده و مجموعا دارای 11 باب اتاق است که شامل اتاق های دوتخته، سه تخته، سوئیت چهار تخته  و دو خواب می باشد.امکان پخت و پز در تمام واحد ها وجود دارد و همگی دارای امکانات نسبی مناسبی می باشند.
فاصله هتل تا مکان های مهم شهر :
فاصله تا حرم حضرت معصومه (س) : ۱۸ دقیقه پیاده 
فاصله تا باغ گنبد سبز : ۳۸ دقیقه پیاده 
فاصله تا خیابان زنگارکی : ۳۳ دقیقه پیاده 
فاصله تا خیابان 19دی :  ۱۸ دقیقه پیاده 
فاصله تا مدرسه فیضیه : ۱۲ دقیقه پیاده 
فاصله تا مسجد جامع : ۲۵ دقیقه پیاده 
فاصله تا مسجدجامع امام حسن عسگری (ع) : ۱۱ دقیقه پیاده 
فاصله تا بازار قم : ۱۷ دقیقه پیاده 
فاصله تا مجتمع تجاری سیرنگ : ۵ دقیقه پیاده 

 

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان ماهان قم

هتل ماهان با نمایی به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س)
هتل دو ستاره ماهان از هتل های تازه ساخت شهر قم می باشد که در سال 1390 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون با بهره مندی از خدمات و امکانات با کیفیت و برخورداری از کادری حرفه ای و مجرب درتلاش برای کسب رضایت حداکثری مهمانان خود بوده است.
این هتل در 3 طبقه ساخته شده و قسمتی از واحد های آن نمایی رو به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) دارند.مجموعا داری 21 واحد اقامتی است که شامل سوئیت های دو نفره،سه نفره، چهارنفره و پنج نفره می باشد.اتاق ها از دکوراسیونی زیبا و محیطی آرام برخوردار هستند و امکان پخت و پز درتمامی آنها ممکن می باشد.رستورانی با ظرفیت 40 نفر، با سرو انواع غذاهای ایرانی به صورت سلف سرویس پذیرای مهمانان عزیز می باشد.همچنین پارکینگی با ظرفیت 40 خودرو در اختیار مهمانان قرار گرفته است تا خیالشان بابت جای پارک امن آسوده باشد.
نزدیکی به حرم مطهر از مزایای ویژه ی این هتل است که تنها 7 دقیقه با خودرو تا حرم مطهر حضرت معصومه فاصله دارد.نزدیکی به بازار قم و خانه تاریخی امام خمینی و دیگر مراکز خرید نیز حائز اهمیت می باشد.
فاصله هتل آپارتمان تا اماکن مهم شهر :
فاصله تا بازار قم : 7 دقیقه با ماشین
 فاصله تا خانه تاریخی حضرت امام خمینی قم : 10 دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار قم : 17 دقیقه پیاده
 فاصله تا مسجد مقدس جمکران : 20 دقیقه با ماشین
 فاصله تا دریاچه نمک حوض سلطان قم : 51 دقیقه با ماشین
فاصله تا باغ گنبد سبز : ۳۹ دقیقه با ماشین

 

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان نیاوران قم

هتل آپارتمان نیاوران با امکانات رفاهی مناسب
هتل آپارتمان نیاوران از هتل های لوکس شهر قم می باشد که از سال 1389 فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به زائرین آغاز کرده است.هتل آپارتمان نیاوران با بهره مندی از امکانات رفاهی مناسب و خدمات با کیفیت سعی دارد تا به میزان رضایت مهمانان و زائران خود افزوده و اقامتی سرشار از آرامش را در زیر سایه حضرت معصومه (س) برایشان فراهم سازد.
هتل آپارتمان سه ستاره نیاوران مجموعا دارای 16 واحد افامتی  می باشد: 12 واحد آپارتمان و 4 واحد سوئیت که شامل آپارتمان های یک خوابه با ظرفیت های متفاوت است و سعی شده تمامی واحد ها از حداکثر امکانات رفاهی برخوردار باشند.
این هتل آپارتمان دارای رستورانی با ظرفیت 100 نفر است که با داشتن آشپزهایی مجرب و سرو با کیفیت ترین غذاها آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد.مینی بار این رستوران برای کودکان رایگان است. کافی شاپ، پارکینگ و اینترنت در لابی از دیگر مزایای این هتل محسوب می شود. لازم به ذکر است که پارکینگ این هتل ظرفیت نامحدود دارد و هزینه ای برای آن در نظر گرفته شده است.
فاصله هتل آپارتمان تا اماکن مهم شهر
 فاصله تا بازار قم : 11 دقیقه با ماشین
 فاصله تا حرم مطهر حضرت معصومه : 15 دقیقه با ماشین
 فاصله تا خانه تاریخی حضرت امام خمینی قم : 15 دقیقه با ماشین
 فاصله تا مسجد مقدس جمکران : 15 دقیقه با ماشین

 

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان فردوس قم

هتل آپارتمان فردوس هتلی نوساز در نزدیکی حرم معصومه
هتل آپارتمان فردوس از هتل های تازه ساخت در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه می باشد که با دارا بودن پرسنلی حرفه ای و مجرب و بهره مندی از امکانات رفاهی مناسب در خدمت زائرین و مهمانان عزیز خود می باشند.این هتل از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است.
این هتل دو ستاره مجموعا دارای 20 واحد اقامتی است که شامل سوئیت دو نفره،سوئیت سه نفره و آپارتمان های یک خوابه می باشد.رستوارنی با ظرفیت 280 نفر از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود.همچنین این هتل مجهز به آسانسور و پارکینگ رایگان با ظرفیت ده خودرو می باشد.
از مزایای موقعیتی این هتل می توان علاوه بر نزدیکی به حرم حضرت معصومه (س) به نزدیکی به ترمینال مسافربری، ایستگاه راه آهن، مراکز تجاری و گردشگری مثل بازار بزرگ قم، مسجد مقدس جمکران، مسجد جامع و خانه امام خمینی اشاره کرد.
فاصله هتل آپارتمان تا اماکن مهم شهر
فاصله تا خانه تاریخی حضرت امام خمینی قم : 7 دقیقه با ماشین
 فاصله تا مسجد مقدس جمکران : 11 دقیقه با ماشین
 فاصله تا خانه تاریخی حضرت امام خمینی قم : 14 دقیقه پیاده
فاصله تا باغ گنبد سبز ۱۴ دقیقه پیاده 
فاصله تا مسجد جامع  ۱۴ دقیقه پیاده 
فاصله تا مسجدجامع امام حسن عسگری (ع)  ۱۶ دقیقه پیاده 
فاصله تا کاروانسرای دیر گچین ۱۹ دقیقه پیاده 
فاصله تا کوه خضر نبی ۲۵ دقیقه با خودرو 
فاصله تا مجتمع تجاری عصر جدید ۲۷ دقیقه با خودرو 
فاصله تا ایستگاه مترو معصومیه ۲۰ دقیقه با خودرو 

 

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان زرین قم

هتل آپارتمان دو ستاره زرین قم
هتل آپارتمان دو ستاره زرین قم در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه (س)  قرار دارد و با دارا بودن کادری مجرب آماده پذیرایی از مهانان و زائران عزیز می باشند.
این هتل در سال 1391 بازسازی و در شش طبقه ساخته شده است که در مجموع این طبقات 24 واحد اقامتی قرار دارد که شامل اتاق های دو تخته، سوئیت دو تخته، آپارتمان سه نفره و چهارنفره و آپارتمان دو خوابه می باشد.واحد های اقامتی این هتل از اروشنایی طبیعی برخوردار می باشند.همچنین این هتل آپارتمان مجهز به پارکینگ رایگان با ظرفیت 10 خودرو می باشد. اینترنت رایگان در لابی نیز از دیگر امکانات این هتل آپارتمان محسوب می شود.این هتل آپارتمان فاقد رستوران است اما دارای بوفه صبحانه می باشد.
این هتل آپارتمان از نظر موقعیتی، جایگاه مناسبی دارد چرا که تنها ده دقیقه تا حرم فاصله دارد و به مراکز خرید بزرگ، راه آهن و رستوران نیز نزدیک می باشد.
برای عزیزانی که به دنبال اقامتی مقرون به صرفه می باشند با توجه به امکانات و امتیازات هتل آپارتمان زرین این هتل انتخاب مناسبی می باشد.

 

 

شروع قیمت: تماس بگیرید

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی