مشهد > سوئیت آپارتمان موعود مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
11 5 حرم مطهر
12 ترمینال
20 فرودگاه
16 راه آهن
11 10 بازار رضا
36 نمایشگاه بین المللی
21 10 میدان 17 شهریور
25 پارک ملت
27 18 باغ نادری
20 6 ایستگاه قطار شهری

مشهد _ خیابان شیرازی ، بهجت ۲.۱ - تلفن: 05132045



رزواسیون : 05132045

رزرو مستقیم و بی واسطه سوئیت آپارتمان موعود مشهد به همراه آدرس و شماره تماس مستقیم هتل + گالری تصاویر

خیلی از عاشقان امام رضا، در سفر خود به مشهد به دنبال اقامتگاهی می‌گردند که حال و هوای خانه داشته باشد. سوئیت آپارتمان موعود یکی از سوئیت‌های خوب و نزدیک حرم شهر مشهد است که به دلیل موقعیت مکانی‌اش، دسترسی شما را به حرم مطهر آسان کرده است.

از آنجایی که سوئیت آپارتمان موعود در خیابان شیرازی قرار دارد، شما در کمتر از 10دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به بارگاه ملکوتی حضرت رضا برسانید و هزینه اضافی بابت رفت و آمد نپردازید. از امکانات رفاهی این سوئیت آپارتمان می‌توان به تلویزیون، یخچال، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، هود، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، آینه، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام وکمد لباس اشاره کرد.

در هر فصلی از سال، با اقامت در این سوئیت گرم و صمیمی می‌توانید تجربه یک سفر خوب را در کنار خانواده رقم بزنید و از این سفر معنوی دست پر بازگردید. پرسنل سوئیت آپارتمان موعود با افتخار آماده استقبال از شما زائران و مسافران عزیز هستند.

آسانسور اینترنت در لابی لاندری (خشکشویی) لابی
نمازخانه رستوران
آب معدنی امکان شارژ وسایل الکترونیکی تلویزیون در اتاق حمام
دمپایی سرویس بهداشتی سیستم گرمایش و سرمایش سیستم اعلام حریق در اتاق
سرویس چای لوازم بهداشتی وسایل پخت و پز
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

مهمانپذیر طاووس طلایی مشهد

مهمانپذیر طاووس طلایی مشهد

از شبی 845,000 تومان

سوئیت آپارتمان مادر مشهد

سوئیت آپارتمان مادر مشهد

شروع قیمت: تماس بگیرید

مهمانپذیر عادل مشهد

مهمانپذیر عادل مشهد

شروع قیمت: تماس بگیرید

سوئیت آپارتمان کفاش مشهد

سوئیت آپارتمان کفاش از جمله مجموعه‌های مرتب و تمیز نزدیک به حرم امام رضاست که تنها 5 دقیقه تا ورودی باب الرضا فاصله دارد. سوئیت آپارتمان کفاش در 4 طبقه ساخته شده و 17 واحد اقامتی دارد که در سال 1401 نیز به دلیل افزایش رفاه شما مسافرین عزیز مورد بازسازی قرار گرفت.

در همه واحدهای این سوئیت آپارتمان امکانات پخت و پز فراهم شده است و همچنین دارای تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی، حمام و سیستم اعلام و اطفا حریق نیز است.

دسترسی راحت به بازار رضا، مراکز خرید میدان 17 شهریور، خانه تاریخی توکلی، موزه آستان قدس رضوی و ... از دیگر مزیت‌های این سوئیت تمیز و نزدیک حرم است. پرسنل آموزش دیده سوئیت آپارتمان کفاش به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از شما زائران عزیز هستند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

سوئیت آپارتمان آرتا مشهد

اگر به دنبال رزرو سوئیت آپارتمان در مشهد نزدیک حرم می باشید، سوئیت آپارتمان آرتا یکی از نزدیک ترین سوئیت آپارتمان ها به حرم مطهر امام رضا می باشد به طوری که تنها 3 دقیقه به صورت پیاده تا حرم فاصله دارد.

امکانات اتاق ها

این سوئیت آپارتمان دارای اتاق های 2 تخت،3 تخت و 4 تخت به همراه منوی غذای انتخابی می باشد و از امکاناتی همچون نظیر آشپزخانه به همراه لوازم پخت و پز، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی برخوردار است.

امکانات مجموعه

از جمله امکانات کلی این سوئیت آپارتمان می توان به آسانسور، رستوران، اینترنت و تلویزیون در لابی و گشت نیم روزی اشاره کرد.

موقعیت مکانی و فاصله تا حرم

این سوئیت آپارتمان تنها 4 دقیقه به صورت پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد که رفت و آمد را برای زائرین عزیز بسیار آسان کرده است.

مشهد گردی با مترو

خطوط بی آرتی (خطوط مخصوصی که در این مسیر برای زائران در نظر گرفته شده) در ایستگاه قطار شهری توقف می کنند که زائران عزیز می توانند با استفاده از خطوط قطار شهری به معروف ترین مکان های مشهد سفر کنند. نزدیک ترین ایستگاه خطوط brt به سوئیت آپارتمان آرتا در فلکه آب قرار گرفته است.

نزدیکی به مراکز تجاری

اگر بعد از یک زیارت دلچسب به دنبال مکانی برای خرید سوغاتی هستید، خیابان امام رضا مملو از فروشگاه ها و بازار های متنوعی است که شما را حسابی سرگرم خواهند کرد. بازار بزرگ رضا، قدیمی ترین و معروف ترین بازار بزرگ مشهد واقع در فلکه آب یکی از این مراکز خرید می باشد.

اگر شما قبلا در این سوئیت آپارتمان اقامت داشته اید، با به اشتراک گذاشتن نظر خود در وبسایت یه جای خوب، ما را در جهت بهبود کیفیت این مجموعه یاری سازید.

شروع قیمت: تماس بگیرید

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی