مشهد > هتل آپارتمان میرمفیدی مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
7 2 حرم مطهر
11 ترمینال
19 فرودگاه
15 راه آهن
7 11 بازار رضا
34 نمایشگاه بین المللی
17 9 میدان 17 شهریور
26 پارک ملت
28 14 باغ نادری
17 5 ایستگاه قطار شهری

مشهد، خیابان امام رضا - نبش امام رضا ۵ تلفن ثابت : ۳۲۰۴۵-۰۵۱



رزواسیون : ۳۲۰۴۵-۰۵۱

هتل آپارتمان میرمفیدی مشهد

هیچ چیز به اندازه یک اقامت بی‌دغدغه نمی‌تواند لذت سفر را دو چندان کند. در شهر شلوغی مانند مشهد مقدس، انتخاب اقامتگاه دغدغه بسیاری از زائران است. اگر می‌خواهید هتلی با قیمت مناسب در نزدیکی حرم به همراه صبحانه، ناهار و شام رزرو کنید، هتل آپارتمان میرمفیدی گزینه مناسبی خواهد بود. هتل آپارتمان میرمفیدی دارای اتاق‌های بسیار مرتب و تمیز با امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، میز آرایش، چای ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. همانطور که گفتیم این مجموعه در نزدیکی حرم واقع شده و شگفت زده خواهید شد اگر بدانید این هتل آپارتمان تا حرم مطهر حدود ۵ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

با اقامت در این هتل نه تنها به حرم رضوی دسترسی خواهید داشت، بلکه در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانید از بازار رضا یکی از بازارهای مهم مشهد دیدن فرمایید. دسترسی به ترمینال، میدان ۱۷ شهریور و ایستگاه قطار شهری از دیگر مزایای این مجموعه محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌شود که می‌توانید به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام آن را رزرو نمایید.

آسانسور پذیرش 24 ساعته سرویس ایرانی در طبقات لابی
سیستم اعلام حریق رستوران
کف سرامیک آب معدنی امکان شارژ وسایل الکترونیکی پرده
تلویزیون در اتاق حمام سرویس بهداشتی سیستم گرمایش و سرمایش
ساعت دیوار یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)

تور مجازی

عکس‌های ` + title + `

برای دیدن تور مجازی کلیک کنید .

درحال بارگذاری‌ست. خواهشمنداست شکیبا باشید.

پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

محمد حسین رجبی

سلام من به همراه همسر و ۲ فرزند کوچک مان ۵شب در این هتل اقامت داشتیم و خواستم تشکر کنم از پیگیری سریع و خدمات تون باتوجه به هزینه ای که پرداختیم واقعا عالی بود و از اونجایی که باتوجه به داشتن کودک مسافت واسمون خیلی مهم بود خداروشکر اون چیزی که انتظار داشتیم بود و نزديک سال بعد خواستم بیام قطعا همینجا انتخاب مون خواهد بود.

هتل های مشابه

هتل آپارتمان مهریز مشهد

اگر قصد اقامت در هتلی با قیمت مناسب و امکانات رفاهی استاندارد را دارید، هتل آپارتمان مهریز انتخاب خوبی خواهد بود. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا ۵ واقع شده و از لحاظ موقعیت مکانی به حرم مطهر رضوی و سایر فروشگاه‌های خیابان امام رضا بخصوص بازار رضا نزدیک است. زائرانی که قصد پیاده روی به سمت حرم رضوی را داشته باشند، تنها کافی است 8 دقیقه از هتل تا حرم مطهر پیاده روی کنند. این هتل آپارتمان با داشتن واحدهای اقامتی تمیز، آسانسور و سایر امکانات رفاهی آماده میزبانی از زائران عزیز خواهد بود.

هتل آپارتمان مهریز از اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان یک خوابه برخوردار است. امکانات این واحدها شامل تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و مبلمان می‌شود. امکان پخت‌ و پز نیز درون واحدها برای مهمانان عزیز وجود دارد. مهمانان گرامی می‌توانند اتاق‌ها را به صورت فولبرد یعنی همراه با سه وعده صبحانه، نهار و شام رزرو کنند. از امکانات دیگر این مجموعه می‌توان به رستوران، خدمات خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. هرچند توصیه می‌کنیم قبل از ورود به این هتل آپارتمان به صورت آنلاین و تلفنی رزرو خود را انجام دهید تا از خالی بودن واحدها مطمئن شوید.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان مارین مشهد

به دنبال هتل آپارتمانی نزدیک به حرم مطهر رضوی با قیمتی مقرون به صرفه هستید؟ هتل آپارتمان مارین مشهد جزء هتل‌های اقتصادی نزدیک به حرم در نظر گرفته می‌شود و در عین حال امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مهمانان عزیز خود قرار می‌دهد. هتل آپارتمان مارین تا حرم مطهر رضوی فقط حدود 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. علاوه بر این به بازار رضا، ایستگاه قطار شهری و ترمینال دسترسی آسانی خواهید داشت.

این هتل آپارتمان در سال ۹۸ به طور کامل بازسازی شده و دارای اتاق‌های تمیز، نوساز و دلنشین است. در مجموع این هتل آپارتمان دارای ۲۴ واحد اقامتی است که در چهار طبقه ساخته شده و شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته می‌شود. از امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به تلویزیون، لوازم بهداشتی، حمام، تخت‌های راحت و استاندارد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. هتل آپارتمان مارین مجهز به رستورانی با غذاهای با کیفیت بوده که در دو وعده ناهار و شام از مهمانان گرامی پذیرایی می‌کند. از دیگر خدمات این هتل آپارتمان می‌توان به خدمات معلولین، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان آلتون مشهد

هتل آپارتمان سه ستاره آلتون در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه تمیز و مرتب در ۵ طبقه و با ۳۰ واحد اقامتی آماده پذیرایی از شما زائرین حضرت می‌باشد. امکانات اتاق‌های هتل آلتون شامل یخچال، میز دراور، اجاق گاز، تلفن، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، رستوران و .... است. هتل آپارتمان آلتون در خیابان شیرازی شهر مشهد قرار دارد و شما تنها با ۱۱ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به حرم امام مهربانی‌ها برسانید. پرسنل مجرب هتل آپارتمان آلتون همه روزه آماده خدمت‌رسانی به شما مهمانان عزیز هستند ‌و سفر خوشی را برایتان آرزو می‌کنند.

از شبی 1,200,000 تومان

هتل آپارتمان گردشگران مشهد

هتل آپارتمان گردشگران در خیابان امام رضا یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر واقع شده و زائران عزیز با اقامت در این هتل آپارتمان می‌توانند فقط با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند. این هتل آپارتمان با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی آماده میزبانی از مهمانان گرامی خواهد بود. هتل آپارتمان گردشگران دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته بوده که مهمانان گرامی می‌توانند هر کدام از آن‌ها را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار یا شام رزرو نمایند. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان دارای امکاناتی همچون تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند.

این هتل آپارتمان دارای مجموعه آبی و سالن همایش بوده که برای رفاه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به تلفن و تلویزیون در فضای لابی، پذیرش ۲۴ ساعته و آشپزخانه مرکزی اشاره کرد. با اقامت در هتل آپارتمان گردشگران به بازار رضا، قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین بازار مشهد، ایستگاه قطار شهری و مراکز تجاری میدان ۱۷ شهریور دسترسی آسانی خواهید داشت.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان فروزان مشهد

اگر به دنبال هتل آپارتمانی با قیمت مقرون به صرفه هستید، هتل آپارتمان فروزان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل آپارتمان علاوه بر اینکه جزء هتل‌های اقتصادی قرار می‌گیرد، از لحاظ نزدیکی به حرم نیز در موقعیت ویژه‌ای قرار دارد. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا ۵ واقع شده و فاصله آن به صورت پیاده تا حرم حدود 8 دقیقه است. همچنین زائران عزیز با اقامت در این هتل آپارتمان به مراکز تجاری همچون بازار رضا، مراکز خرید میدان شهریور و ایستگاه قطار شهری دسترسی خواهند داشت.

هتل آپارتمان فروزان دارای واحدهای اقامتی دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته بوده که مهمانان می‌توانند هر کدام از آنها را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام انتخاب نمایند. از امکانات این واحدها می‌توان به سرویس گرمایشی و سرمایشی، حمام، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آینه، کمد، یخچال و آشپزخانه کوچک اشاره کرد. هتل آپارتمان فروزان مجهز به یک رستوران بوده و در دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان عزیز خواهد بود. در مجموع این هتل آپارتمان از لحاظ نزدیکی به حرم، امکانات رفاهی و قیمت رزرو گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

شروع قیمت: تماس بگیرید

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی