کیش > هتل فانوس کیش

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
14 بازار پردیس 1
13 اسکله تفریحی
11 کشتی یونانی
16 5 بازار عرب ها (صفین)
12 بازار زیتون
8 بیمارستان فوق تخصصی کیش
34 6 شهر زیر زمینی کاریز
11 کارتینگ
13 بولینگ مریم
13 بازار کیش مال
9 فرودگاه

كيش ، خیابان میرمهنا ، ضلع جنوبی بازار پارس خلیج ، تلفن ثابت : 32045-051



رزواسیون : 05132045

هتل فانوس کیش رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس هتل + گالری تصاویر

 هتل فانوس کیش که در خیابان میرمهنا قرار دارد، هتلی دو ستاره است که در سال 1377 تاسیس شد. این هتل در دو طبقه با 40 واحد اقامتی پس از مدتی برای افزایش سطح کیفی هتل، در سال 1395 بازسازی شد و پذیرای شما مسافرین عزیز قرار گرفت. یکی از ویژگی‌های خیلی خوب این هتل، نزدیکی به بازار پارس خلیج است که شما می‌توانید با قیمت مناسبی، محصولات مدرن مورد نیاز خود را تهیه کنید. علاوه بر آن، موقعیت مکانی، دسترسی شما را به اسکله تفریحی عرب‌ها، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره بسیار آسان کرده است. شما می‌توانید برای رفع خستگی یا گفت و گو به کافی‌شاپ هتل فانوس سر بزنید و از فضای دنج آن لذت ببرید. هتل فانوس کیش، با انواع امکانات و پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده، پذیرای شما گردشگران عزیز است تا سفری خاطره‌انگیز را رقم بزنید.

فضای سبز زمین ورزشی اینترنت در لابی کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته صندوق امانات تلویزیون در لابی شبکه پخش فیلم
سرویس فرنگی در طبقات دستگاه واکس کفش آژانس مسافرتی خدمات تور
خدمات تهیه بلیط صرافی دستگاه فتوکپی چایخانه سنتی
کرایه اتومبیل ( بدون راننده) لابی نمازخانه اتاق چمدان
سالن بیلیارد خدمات خانه داری آرایشگاه مردانه زنگ هشدار
سیستم اعلام حریق کپسول آتش نشانی سیستم تهویه مطبوع پارکینگ
تلفن در لابی سرویس بهداشتی در لابی
آباژور امکان شارژ وسایل الکترونیکی تلویزیون در اتاق حمام
دمپایی روم سرویس سیستم تهویه مطبوع دراتاق سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق سیستم اعلام حریق در اتاق
شبکه پخش فیلم صبحانه کمد لباس لوازم بهداشتی
مبلمان مینی بار با هزینه یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 4 سال (درصورت عدم استفاده از سرویس)
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس یکی از هتل‌های دو ستاره جزیره کیش است که در دو طبقه با 60 واحد اقامتی احداث شده است. این هتل در سال 1390  تاسیس و بعد از یک دهه در سال 1401 برای افزایش کیفیت خدمات به شما مسافران عزیز، بازسازی شد. هتل ققنوس امکانات مختلفی از جمله رستورانف اینترنت رایگان، یخچال، تلویزیون، خدمات تور، ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو و کافی‌شاپ دارد. موقعیت مکانی هتل ققنوس موجب شده تا دسترسی راحتتری به اسکله تفریحی، ساحل و مراکز خرید داشته باشید. این هتل بخاطر قیمت مقرون به صرفه‌اش، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما که می‌خواهید تمام وقت خود را به تفریحات آبی و غیرآبی اختصاص دهید، باشد. کوه نور، بلوار ساحل، کارتینگ، بازار مروارید، زیتون، بهکیش و بولینگ مریم نیز در نزدیکی هتل ققنوس قرار دارد. کادر حرفه‌ای هتل ققنوس، سفر خوشی را برایتان آرزو دارند.

از شبی 500,000 تومان

هتل شباویز کیش

هتل شباویز، یکی از هتل‌های دو ستاره جزیره کیش است که مساحتی به وسعت 20هزار متر مربع دارد. این هتل در سال 1370 در جنوب شرقی جزیره احداث شد. پس از آن جهت ارتقای سطح کیفی خدمات و رفاه شما گردشگران عزیز، در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. مزیت اصلی هتل شباویز، نزدیک بودن به ساحل خلیج فارس است و شما برای تماشای طلوع یا غروب خورشید کنار ساحل، خیلی زود خواهید رسید. .همچنین این هتل تا پارک دلفین‌ها نیز فاصله کمی دارد.  هتل شباویز با 78 اتاق و پرسنلی مجرب، آماده پذیرایی از شما مهمانان ارجمند است.

از شبی 1,000,000 تومان

هتل فلامینگو کیش

هتل چهار ستاره فلامینگو کیش، واقع در ضلع غربی بلوار دریا و مرکز جزیر است. این هتل زیبای 5 طبقه با معماری جذابش،  در سال 1374 تاسیس شده و بعد از برای افزایش سطح کیفی هتل، در سال 1398 بازسازی شد. فضاهای بیرونی هتل فلامینگو با انواع درختان، باغچه‌ها، گلها و آبنماها، آنقدر دلنشین است که شما را برای اقامت در این هتل ترغیب می‌کند. برای سفرهای کاریتان نیز می‌توانید این هتل را انتخاب کنید، چراکه یک سالن همایش مجهز با ظرفیت 100 نفره و اتاق کنفرانس 25 نفره دارد. هتل فلامینگو 200 اتاق بزرگ دارد با چشم‌انداز ساحل دارد. امکانات اتاق‌های این هتل کامل بوده و شما حتی برای لباس‌های خود می‌توانید از خدمات خشک‌شویی خود هتل استفاده کنید.پرسنل مجرب هتل فلامینگو برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به شما مسافرین عزیز آماده هستند و خود هتل ترانسفر فرودگاهی رایگان دارد. یکی از نکات مثبت در رزرو این هتل که باید مد نظر داشته باشید، دسترسی راحت هتل به مراکز خرید و تفریحی جزیره است. امیدواریم سفر خاطره‌انگیزی را در این هتل تجربه کنید.

از شبی 3,630,000 تومان

هتل آرامش کیش

اگر می‌خواهید در یکی از هتل‌های سه ستاره و باکیفیت کیش اقامت داشته باشید، هتل آرامش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل مجهز به ۶۷ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌شود. هر کدام از این اتاق‌ها به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمد لباس، دراور، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شده است. این هتل تا ساحل نیلگون خلیج فارس فقط حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله داشته و مهمانان می‌توانند در هر زمان دلخواه از دریای زیبای خلیج فارس دیدن نمایند.

این هتل مجهز به رستورانی بزرگ با ظرفیت ۲۰۰ نفر بوده که با طبخ انواع غذاهای ایرانی و دریایی از مهمانان پذیرایی می‌کند. همچنین دارای پارکینگی با ظرفیت ۲۰ خودرو بوده که به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار گرفته است. اینترنت رایگان و پرسرعت نیز در فضای لابی و واحدهای اقامتی برای مهمانان فراهم شده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، کتابخانه، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خدمات تور، خدمات باربری، فضای سبز، خدمات خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و آژانس مسافرتی اشاره کرد. فاصله هتل آرامش تا اسکله تفریحی، بولینگ مریم، بازار مروارید و کارتینگ فقط حدود ۳ دقیقه با خودرو خواهد بود.

از شبی 950,000 تومان

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون یکی از هتل‌های سه ستاره جزیره زیبای کیش بوده که به ساحل نیلگون خلیج فارس و مجتمع‌های تجاری مانند مریم، ونوس و مروارید دسترسی آسان دارد. این هتل زیبا از نظر موقعیتی علاوه بر مکان‌های تجاری و ساحل به مکان‌های تفریحی نیز دسترسی آسان دارد. این هتل مجموعاً دارای ۱۶۰ واحد اقامتی در دو ساختمان مجزا بوده که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه می‌شود. هر کدام از این واحدها به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، دراور، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شده‌اند. این هتل همچنین مجهز به یک سالن بازی بوده که مهمانان می‌توانند در آن مشغول بازی‌هایی همچون بیلیارد، ایرهاکی و PS4 شوند.

این هتل مجهز به رستورانی زیبا و مجلل با ظرفیت ۳۰۰ نفر بوده که با سرو انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فست فود از مهمانان پذیرایی می‌کند. نمای برخی از واحدهای اقامتی این هتل رو به سمت دریا بوده که برای مهمانان بسیار زیبا و به یادماندنی خواهد بود. همچنین این مجموعه مجهز به پارکینگ بوده که برای رفت و آمد امن مهمانان فراهم شده است. اینترنت پرسرعت نیز در فضای لابی و واحدهای اقامتی در دسترس خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به فضای سبز، کافی شاپ، فروشگاه، اتاق ماساژ، پارک کودک، خدمات خشکشویی، خدمات باربری و خدمات معلولین اشاره کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید با کمتر از ۷ دقیقه‌ پیاده‌ روی به ساحل نیلگون خلیج فارس دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، به بازار مروارید، بازار زیتون، کارتینگ و مرکز تجاری فقط ۳ دقیقه با خودرو فاصله خواهد داشت.

از شبی 1,500,000 تومان

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی