کیش > هتل لیلیوم کیش

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
۱۰ بازار پردیس 1
۳ اسکله تفریحی
۱۸ کشتی یونانی
۱۴ بازار عرب ها (صفین)
۲ بازار زیتون
۸ بیمارستان فوق تخصصی کیش
۱۰ شهر زیر زمینی کاریز
۳ کارتینگ
۳ بولینگ مریم
۸ بازار کیش مال
۹ فرودگاه

کیش ، میدان پردیس ، بلوار رودکی ، تلفن ثابت : 32045-051



رزواسیون : 05132045

هتل لیلیوم کیش رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس هتل + گالری تصاویر

هتل لیلیوم یکی از بزرگترین هتل‌های ۴ ستاره جزیره کیش بوده و با دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس، از موقعیتی بسیار عالی برخوردار است. این هتل زیبا مجموعاً دارای ۱۵۴ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های یک خوابه می‌شود. هر کدام از این واحدهای اقامتی به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، کمد لباس، میز تحریر، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شده‌اند. اتاق‌ها از نورپردازی زیبایی برخوردار هستند و برخی از واحدهای آن رو به دریاست. این هتل ۴ ستاره مجهز به دو رستوران بوده که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان عزیز خود پذیرایی می‌کند.

از امکانات رفاهی و خدمات این هتل نیز می‌توان به کافی شاپ، صندوق امانات، مرکز خرید، صرافی، نمازخانه، خدمات باربری، خدمات خشکشویی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. همچنین فضای سبز زیبایی برای مهمانان در نظر گرفته شده تا اوقات خود را در آنجا سپری نمایند. این هتل دارای پارکینگی با ظرفیت ۳۰ خودرو بوده که رفت و آمدی امن را برای مهمانان تضمین می‌کند. فاصله هتل لیلیوم تا مراکز تجاری همچون سارینا، پردیس و رودکی بسیار کم بوده و مهمانان می‌توانند در کمترین زمان ممکن به این مراکز تجاری معروف دسترسی داشته باشند.

آسانسور فضای سبز اینترنت در لابی فروشگاه
کافی شاپ پذیرش 24 ساعته صندوق امانات لاندری (خشکشویی)
شبکه پخش فیلم سرویس فرنگی در طبقات سرویس ایرانی در طبقات پله اضطراری
آژانس مسافرتی خدمات تهیه بلیط صرافی دستگاه فتوکپی
دستگاه فکس دستگاه پرینتر مرکز خرید چایخانه سنتی
تاکسی سرویس کرایه اتومبیل ( بدون راننده) لابی نمازخانه
اتاق چمدان روزنامه خدمات بیدار باش خدمات برای معلولین
خدمات خانه داری خدمات باربری زنگ هشدار سیستم اعلام حریق
کپسول آتش نشانی سیستم تهویه مطبوع پارکینگ سرپوشیده پارکینگ
مینی بار با هزینه تلفن در اتاق تلویزیون در اتاق سرویس بهداشتی در لابی
iptv آباژور آب معدنی امکان شارژ وسایل الکترونیکی
اینترنت در اتاق بالکن پاورسوئیچ تلفن در اتاق
تلویزیون در اتاق چای ساز حمام دراور
دمپایی روم سرویس رخت آویز سیستم تهویه مطبوع دراتاق
سیستم گرمایش و سرمایش سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق صبحانه
صندوق امانات داخل اتاق کمد لباس لوازم بهداشتی مبلمان
میزتحریر یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: زیر 5 سال

تور مجازی

عکس‌های ` + title + `

برای دیدن تور مجازی کلیک کنید .

درحال بارگذاری‌ست. خواهشمنداست شکیبا باشید.

پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش یکی از هتل‌های سه ستاره جزیره کیش بوده که با امکانات رفاهی درجه یک و استاندارد آماده میزبانی از مهمانان گرامی خواهد بود. واحدهای اقامتی این هتل به طور کامل بازسازی شده و اکنون با مجموعا ۶۱ واحد اقامتی از مهمانان پذیرایی خواهد کرد. این واحدها شامل اتاق‌های دو تخته و سوئیت‌های یک خوابه می‌شود که از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، دراور، کمد لباس، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار هستند.

این هتل مجهز به رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر بوده که با سرو انواع غذاهای ایرانی و دریایی از مهمانان پذیرایی می‌کند. دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز در فضای لابی و واحدهای اقامتی به صورت رایگان و نامحدود فراهم شده است. از دیگر امکانات این هتل سه ستاره می‌توان به فضای سبز، آتلیه، خدمات تور، کافی شاپ، صندوق امانات، چای‌خانه سنتی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش و خدمات خشکشویی اشاره کرد. این هتل به ساحل زیبای خلیج فارس دسترسی آسان داشته و تا میدان پردیس، بازار کیش مال و رویال مال فقط کمتر از ۱۰ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. بدون شک با اقامت در این هتل تجربه‌ای لذت بخش را برای خود رقم خواهید زد.

از شبی 540,000 تومان

هتل لوتوس کیش

اگر می‌خواهید در هتلی با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت و امکانات رفاهی استاندارد اقامت داشته باشید، هتل لوتوس (لاله سابق) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل لوتوس با نزدیک به دو دهه تجربه در امر هتلداری از کادری مجرب و حرفه ای بهره مند بوده و آماده میزبانی از مهمانان گرامی خود خواهد بود. این هتل روبروی یکی از مهم‌ترین مراکز خرید کیش یعنی بازار مروارید واقع شده و فاصله آن تا ساحل جزیره فقط سه دقیقه با خودرو است. همچنین مهمانان گرامی تا اسکله تفریحی بازار زیتون، کوه نور و رویال مال کمتر از پنج دقیقه فاصله دارند. واحدهای اقامتی این هتل در سال ۱۳۹۰ به طور کامل بازسازی شده و اکنون با دکوراسیونی زیبا و محیطی تمیز و پرنور لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

امکانات این واحدها شامل تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌شود. این هتل همچنین رستورانی بزرگ با ظرفیت ۱۳۵ نفر دارد که با طبخ غذاهای خوشمزه ایرانی از مهمانان پذیرایی می‌کند. علاوه بر این، اینترنت پرسرعت به صورت رایگان و نامحدود در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت. از دیگر خدمات این هتل سه ستاره می‌توان به فضای سبز، اتاق چمدان، کافی شاپ، آسانسور و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

از شبی 1,790,000 تومان

هتل گراند کیش

هتل سه ستاره گراند، در 4 طبقه و 60 واحد اقامتی در سال 1388 تاسیس شد. این هتل در مجاورت بلوار موج قرار دارد و نزدیک به دریا، انواع مراکز تجاری و تفریحی است. داخل هتل رستورانی تمیز و باکیفیت دارد که با انواع غذاهای ایرانی و فست فود جهت رفاه حال مهمانانش قدم برمی‌دارد. کافی‌شاپ هتل گراند نیز گزینه مناسبی برای انواع نوشیدنی‌های گرم، سرد و ریلکس کردن است. شما می‌توانید از فضای زیبای بیرونی هتل نیز برای شب نشینی استفاده کنید و بعد از انواع تفریحات آبی وغیرآبی جزیره، به استراحت در هوای آزاد بپردازید. اتاق‌های تمیز هتل گراند کیش انواع امکانات مورد نیاز را برای شما گردشگران عزیز مهیا کرده است تا سفری دلنشین داشته و با رضایت خاطر سفر کنید.

از شبی 1,690,000 تومان

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ یکی از هتل‌های دوستاره جزیره زیبای کیش بوده که واحدهای اقامتی آن در سال ۱۴۰۰ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل مجموعاً دارای ۸۴ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و واحدهای دوبلکس دو خوابه می‌شود. از امکانات این واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. همچنین صبحانه در این هتل به صورت بوفه و رایگان سرو می شود. این هتل مجهز به رستورانی زیبا با ظرفیت ۱۲۸ نفر بوده که با طبخ انواع غذاهای ایرانی در وعده شام و ناهار از مهمانان پذیرایی می‌کند.

اینترنت پر سرعت نیز به صورت رایگان و نامحدود در اختیار مهمانان عزیز قرار خواهد گرفت. هتل پانیذ از نظر موقعیتی دارای امتیاز ویژهای بوده و به مراکز مهم جزیره کیش از جمله بازار مروارید، بلوار ساحل، اسکله تفریحی و سایر مراکز خرید در جزیره کیش دسترسی آسان دارد. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به کافی شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات و خدمات خانه داری اشاره کرد. در مجموع هتل پانیذ کیش از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه بوده و امکانات رفاهی مناسبی را به مهمانان گرامی ارائه می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال یک هتل اقتصادی با خدمات رفاهی استاندارد هستید، هتل پانیذ را به شما توصیه می‌کنیم.

از شبی 390,000 تومان

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش یکی از بهترین هتل‌های جزیره شناور کیش است که با معماری شگفت‌انگیز خود می‌تواند هر گردشگری را به خود جذب کند. این هتل با داشتن امکانات و سرویس‌های بسیار عالی، به گردشگران تجربه ای از زندگی در فضایی شیک و رویایی را ارائه می‌دهد. هتل آریان کیش با داشتن اتاق‌های بزرگ و مجهز به تمامی امکانات رفاهی، از جمله تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، اینترنت پرسرعت و آیین‌ نامه‌های بهداشتی بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین طراحی داخلی زیبا و مدرن هتل آریان کیش، به زیبایی بیننده را جذب کرده و تجربه ای منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این هتل ۴ ستاره مجموعاً دارای ۷۳ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌شود. هر کدام از این واحدها دارای امکاناتی همچون تلویزیون، اینترنت پرسرعت، کمد لباس، مبلمان، دراور، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌شود. این هتل دارای رستوران زیبا و مجلل با ظرفیت ۱۲۰ نفر بوده که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام با طبخ انواع غذاهای لذیذ ایرانی از مهمانان گرامی میزبانی می‌کند. اینترنت پرسرعت نیز به صورت رایگان در فضای لابی و واحدها در دسترس خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو اشاره کرد. هتل آریان همچنین مجهز به کافی‌شاپ و چای خانه سنتی بوده که با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم پذیرای میهمانان گرامی خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به خدمات خشکشویی، کرایه اتومبیل، خدمات تور و سالن بیلیارد اشاره کرد. هتل آریان کیش در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار گرفته و تا ساحل جزیره اسکله تفریحی و مراکز خرید معروف کیش از جمله رویال مال، کوه نور و بازار مروارید فاصله بسیار کمی دارد.

از شبی 855,000 تومان

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی