مشهد > هتل همراز مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
22 7 حرم مطهر
14 ترمینال
13 فرودگاه
13 راه آهن
19 7 بازار رضا
31 نمایشگاه بین المللی
10 4 میدان 17 شهریور
17 پارک ملت
16 باغ نادری
15 3 ایستگاه قطار شهری

مشهد، خیابان 17 شهریور، عنصری شرقی 2، تلفن ثابت: 32045-051



رزواسیون : 05132045

هتل همراز مشهد رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس هتل + گالری تصاویر

هتل همراز یکی از هتل‌های تازه تأسیس شهر مشهد بوده که از واحدهای اقامتی تمیز و نوساز برخوردار است. این هتل در در نزدیکی حرم واقع شده و با خودرو فقط حدود هفت دقیقه تا حرم مطهر فاصله خواهید داشت. با اقامت در این هتل می‌توانید در کمتر از ۸ دقیقه پیاده روی به مراکز تجاری میدان ۱۷ شهریور برسید و همچنین به ایستگاه قطار شهری نیز دسترسی آسان خواهید داشت. هتل همراز مجموعاً دارای ۳۶ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان های یک خوابه می‌شود. میهمانان گرامی می‌توانند این واحدهای اقامتی را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایند.

واحدهای اقامتی این هتل از امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، کمد لباس، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار هستند. رستوران این هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر با سرو انواع غذاهای ایرانی از مهمانان گرامی پذیرایی می‌کند. اینترنت پرسرعت نیز به صورت رایگان در فضای لابی در دسترس مهمانان قرار گرفته است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، خدمات باربری، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و تاکسی سرویس اشاره کرد. همچنین این هتل به منظور رفاه حال زائران عزیز یک سرویس حرم تدارک دیده که در ۱۲ نوبت در روز به سمت حرم مطهر رضوی می‌رود.

آسانسور پذیرش 24 ساعته تلویزیون در لابی سرویس ایرانی در طبقات
لابی نمازخانه خدمات خانه داری خدمات باربری
زنگ هشدار کپسول آتش نشانی رستوران سرویس بهداشتی در لابی
آباژور بالکن پاورسوئیچ تلفن در اتاق
حمام دراور دمپایی سرویس بهداشتی
سیستم تهویه مطبوع دراتاق سیستم گرمایش و سرمایش سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق
صبحانه صندوق امانات داخل اتاق کمد لباس لوازم بهداشتی
میزتحریر یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

هتل بین المللی هما ۱ مشهد

هتل هما 1 یکی از قدیمی‌ترین و با تجربه‌ ترین هتل‌های پنج ستاره مشهد بوده که با امکانات رفاهی درجه یک و سطح بالا اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان خود رقم خواهد زد. این هتل مجموعاً دارای ۱۳۵ واحد اقامتی مجلل و لوکس بوده که هر کدام از امکانات رفاهی همچون تلویزیون، کمد لباس، یخچال، بالکن، دراور، مینی بار، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار هستند. این هتل در خیابان احمدآباد یکی از اصیل‌ترین مناطق مشهد قرار گرفته است و به مراکز تجاری برج سلمان، بازار گوهرشاد و ایستگاه قطار شهری دسترسی آسان دارد. هتل پنج ستاره هما 1 مجهز به دو رستوران مختلف است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی، عربی و فست فود آماده پذیرایی از مهمانان در وعده صبحانه، ناهار و شام خواهد بود.

پارکینگ بزرگ این هتل نیز با ظرفیت ۳۰۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار گرفته است. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، آرایشگاه، کافی شاپ، پارک کودک، مرکز خرید، اتاق سیگار، زمین تنیس، زمین ورزشی و فضای سبز اشاره کرد. این هتل همچنین برای رفاه مهمانانی که قصد تشرف به حرم مطهر رضوی رادارند، سرویس حرم در نظر گرفته که در دو نوبت به صورت رفت به سمت حرم رضوی حرکت می‌کند.

از شبی 2,090,000 تومان

هتل کاج مشهد

هتل کاج واقع در خیابان امام خمینی، یکی از هتل‌های دو ستاره مشهد است و تمامی آنچه که از یک اقامتگاه انتظار دارید را برآورده می‌سازد. پس از ورود به این هتل با یک لابی زیبا و شیک رو به رو می‌شوید و این حس را خواهید داشت که جای درستی را انتخاب کرده‌اید. مهمانان درون این لابی می‌توانند از تلویزیون و اینترنت پر سرعت استفاده کنند. هتل کاج در دو طبقه ساخته شده و مجموعا دارای ۲۵ واحد اقامتی است. این هتل تا حرم مطهر رضوی تنها 10 دقیقه با خودرو فاصله دارد و به همین دلیل یکی از اقامتگاه‌های نزدیک به حرم محسوب می‌شود.

واحدهای اقامتی این هتل شامل واحدهای دو تخت، سه تخت و واحدهای یک خواب بوده و فضایی بسیار تمیز و لوکس دارد. برخی از واحدهای دو تخته این هتل آپارتمان «ماه عسل» نام داشته و برای عروس و داماد در نظر گرفته شده است. از امکانات این واحدها می‌توان به تلویزیون، یخچال، اسپیلت، میز آرایش، سرویس بهداشتی و حمام اشاره کرد. فضای راهرو بسیار تمیز بوده و مسافران عزیز از طریق آسانسور به تمامی واحدها دسترسی خواهند داشت. هتل دو ستاره کاج دارای یک رستوران بوده و در وعده صبحانه به صورت بوفه از مهمانان پذیرایی می‌کند. وعده نهار به صورت سینی و وعده شام به صورت منوی انتخابی ارائه می‌شود.

از شبی 1,338,000 تومان

هتل الماس دو مشهد

هتل ۵ ستاره الماس دو مشهد در سال ۱۳۹۵ و در ۲۵ طبقه افتتاح شد. در طراحی این مجموعه از سبک‌های معماری بین‌المللی و شاهانه ایران باستان استفاده شده است. هتل الماس دو با ۲۱۷ واحد اقامتی و امکانات مختلفی از جمله رستوران، کافی‌شاپ، استخر و ... دارد. این مجموعه در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و تنها ۱۲ دقیقه تا حرم مطهر به صورت پیاده راه است.

هتل فوق ترانسفر رایگان فرودگاهی و را‌ه‌آهن را نیز برای شما در نظر گرفته و شما یک روز قبل از ورودتان می‌توانید درخواست ترانسفر را ثبت کنید. پرسنل حرفه‌ای هتل الماس دو آماده پذیرایی از شما زائرین عزیز است تا سفری خوش را در جوار امام مهربانی‌ها رقم بزنید.

از شبی 3,180,000 تومان

هتل جواهری مشهد

اگر به دنبال اقامت در هتلی با امکانات رفاهی مناسب و نزدیک به حرم هستید، هتل دو ستاره جواهری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل جواهری دارای واحدهای اقامتی نوساز و بسیار تمیز بوده و فضای آرامش بخشی را برای اقامت شما فراهم ساخته است. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده و به صورت پیاده فقط حدود ۶ دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد. با اقامت در این هتل به ترمینال، بازار رضا، مراکزخرید میدان ۱۷ شهریور و ایستگاه قطار شهری دسترسی آسان خواهید داشت و به صورت پیاده می‌توانید به هر کدام از این مکان‌ها بروید.

هتل جواهری مشهد مجموعاً دارای ۶۵ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته می‌شود. این واحدهای اقامتی از نور طبیعی مناسبی برخوردار بوده و دارای امکاناتی از جمله تلویزیون، یخچال، بالکن، دراور، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. هتل جواهری با رستورانی بزرگ با ظرفیت ۱۴۰ نفر در وعده ناهار و شام از مهمانان عزیز خود پذیرایی می‌کند. کافی شاپ این مجموعه نیز با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای لذیذ اوقات خوشی را برای شما فراهم می‌سازد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اتاق چمدان، آسانسور، خدمات تور، خدمات خانه داری و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل ضیافت الزهرا مشهد

اگر می خواهید در یکی از بهترین هتل‌های شهر مقدس مشهد اقامت داشته باشید، هتل ضیافت الزهرا را به شما معرفی می‌کنیم. این هتل یکی از هتل‌های پنج ستاره مشهد بوده که در سال ۱۴۰۰ تاسیس شده است. این هتل نوساز دارای ۱۴۵ واحد اقامتی لوکس با امکانات رفاهی درجه یک می باشد. اتاق‌های این هتل دارای طراحی و دکوراسیون بسیار زیبا هستند و اقامتی به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. این هتل دارای واحدهای اقامتی دو تخته، سه تخته و چهار تخته بوده که از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، کمد لباس، مبلمان، چای ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار است.

این هتل دارای رستوران لوکس با ظرفیت ۲۰۰ نفر بوده که با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی میزبان مهمانان گرامی خواهد بود. همچنین پارکینگی با ظرفیت ۸۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار میهمانان عزیز قرار گرفته است. از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به استخر، سالن ورزشی، کافی شاپ و رستوران بام، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، خدمات خانه داری، مرکز خرید، جکوزی و خدمات خشکشویی اشاره کرد. این هتل در خیابان نواب صفوی واقع شده و تا حرم مطهر امام رضا فقط ۶ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

از شبی 4,850,000 تومان

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی