پارک ملت مشهد ـ تجربه ای عمیق از آرامش و هیجان

پارک ملت بزرگترین پارک تفریحی ورزشی مشهد + تصاویر 360 درجه
دسته بندی: جاذبه طبیعی
نظرات

مدیریت محترم بوستان ملت موضوع : چند پیشنهاد برای بهتر شدن بوستان 0 پارک) ملت با سلام و احترام ، ضمن سپاسگزاری از اقدامات و نگهداری و اداره ی بوستان ( پارک) ملت ، اینجانب ( جواد علیزاده ) برای بهتر شدن بوستان ( پارک) ، پیشنهاداتی به شرح زیر تقدیم می دارم : 1- افزایش نیمکت ها به سه برابر تعداد فعلی . 2- جمع آوری و حذف لاشه سنگ ها . 3 – بالا آوردن تراز سطح آب دریاچه برای زیبایی و طراوت بیشتر . 5- ساخت و نصب میز و صندلی برای نشستن دور میز خانواده ها . 6- سنگفرش ها به آسفالت تبدیل شود . 7- تابلو راهنمای الکترونیک در ورودی ها نصب شود 8- در باره ی بوستان ( پارک ) نقشه و دفترچه ی راهنما چاپ و به فروش بگذارید . 9- نوشته های دیوار و سردرب سرویس های بهداشتی اصلاح شود . عبارت Toilet Male معادل توالت آقایان نیست و در واقع به معنی توالت مذکر یا مرد می باشد . اصطلاح صحیح Gentlemen Toilet است . و عبارت Toilet Female معادل توالت خانم ها نیست ، و عبارت صحیح Ladies Toilet است . 10- سرویس های بهداشتی مجهز به آب گرم شود و سرویس و تعمیر شوند ( به خصوص توالت فرنگی ها ) . 11- به جای مجسمه هایی مثل رفتگر نشسته با جارویش ، باغچه های گل و گیاه نصب شود . 12- در مورد رعایت حرکت از سمت راست ، اقدام های موثر تری ( از جمله اخطار صوتی با بلند گو یا بلند گو دستی و توسط نگهبان های سیار ) به عمل آید . با احترام . جواد علیزاده تلفن همراه :0938 37 00 321 پست الکترونیک ( ای میل ) j.alizadeh2011@yahoo.com :

سلام اب گرم داخل سرویس ها واقعا مهم لطفا این کارو انجام بدین مخصوصا حالاکه این بیماری فراگیرشده و باید دستمونو بشوریم با آب سرد اصلا نمیشه

مدیر محترم پارک ملت گله ای دارم از برخورد غیرمنطقی نگهبانان پارک امروز روز عید تولد پیامبر برخورد زشت و غیرمنطقی همکاران نگهبان شما در زمان ورزش من و خانواده ام واقعا قابل بررسی و پیگیری است خانواده چهار نفره ما در حال بازی بدمينتون در زمین 5000 متری کنار دریاچه بودیم که با تذکر عجیب و غیرمنطقی نگهبان شما مبنی بر دستور مدیریت مبنی بر عدم مجوز بازی در زمین بازی مواجه شدیم بله خنده داره ایشون فرمودن مدیریت پارک، بازی در زمین بازی 5000 متری را ممنوع کرده اند و برای بازی بدمينتون بلید به زمین 1000 متری که حدود 25 نفر در آن واحد در حال بازی در آن بودند باید بروید پرسیدیم چرا گفتن برای جلوگیری از کرونا یعنی آقای مدیر این صحبت هر جا شنیده شود، تصور می کنند جک ساخته ایم لطفا به نگهبانان پارک بفرمایید بد نیست از عقل و منطق شان هم گاهی کمک بگیرند.


آدرس

آدرس: مشهد - بلوار معلم - بین معلم 43 و 45 - ساختمان پیام - طبقه همکف

پشتیبانی

هفت روز هفته از ساعت 8 الی 23

تلفن 5 رقمی پشتیبانی 32045-051

شبکه های اجتماعی 09154609798

رزرو

رزرو هتل . هتل اپارتمان . سوییت اپارتمان . باغ ویلا و اقامتگاه بوم گردی در کشور

با ما باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید.

با ما در گفتگو باشید