مشهد > سوئیت آپارتمان خلفایی مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
15 7 حرم مطهر
12 ترمینال
20 فرودگاه
13 راه آهن
16 15 بازار رضا
40 نمایشگاه بین المللی
24 11 میدان 17 شهریور
26 پارک ملت
23 12 باغ نادری
16 5 ایستگاه قطار شهری

مشهد، خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 5، بازار سرشور، تلفن ثابت: 32045-051



رزواسیون : 05132045

سوئیت آپارتمان خلفایی مشهد رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس هتل + گالری تصاویر

اگر به دنبال اقامتگاهی نزدیک به حرم با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه هستید، سوئیت آپارتمان خلفایی گزینه مناسبی برای شما زائر گرامی خواهد بود. این سوئیت آپارتمان از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار بوده و دارای واحدهای اقامتی بسیار تمیز با قیمتی مناسب است. آپارتمان خلفایی در نزدیکی حرم واقع شده و به صورت پیاده فقط حدود ۱۰ دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد. با اقامت در این سوئیت آپارتمان،علاوه بر نزدیکی به حرم، به مکان هایی همچون فروشگاه‌های تجاری خیابان بازار رضا، مراکز خرید میدان ۱۷شهریور، ترمینال و قطار شهری نیز نزدیک خواهید بود. نزدیکی به بازار رضا، یکی از سنتی‌ ترین و قدیمی‌ترین بازارهای مشهد، از دیگر مزایای موقعیتی این سوئیت آپارتمان محسوب می‌شود.

سوئیت آپارتمان خلفایی با سوئیت‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته از مهمانان عزیز خود میزبانی می‌کند. از امکانات این سوئیت‌ها می‌توان به تلویزیون، یخچال، امکانات پخت و پز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. سوئیت آپارتمان خلفایی از پذیرش ۲۴ ساعته برخوردار بوده که توصیه می‌کنیم پیش از رسیدن به شهر مقدس مشهد، به صورت آنلاین واحد اقامتی خود را رزرو نمایید و از خالی بودن سوئیت ها مطمئن شوید.

 

پذیرش 24 ساعته سرویس ایرانی در طبقات لابی سیستم اعلام حریق
کولر آبی
کف موکت آشپزخانه پرده تلویزیون در اتاق
چای ساز حمام دمپایی رخت آویز
سرویس بهداشتی یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12 ظهر
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس

تور مجازی

عکس‌های ` + title + `

برای دیدن تور مجازی کلیک کنید .

درحال بارگذاری‌ست. خواهشمنداست شکیبا باشید.

پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

مهمانپذیر زاهد مشهد

مهمانپذیر زاهد یکی از مجموعه‌های تمیز و مرتب شهر مشهد است که در فاصله 5 دقیقه‌ای تا حرم مطهر رضوی قرار دارد. این مهمانپذیر ساده و زیبا امکان پخت و پز را نیز برای مسافرانش فراهم کرده است و اپلن تاق‌هایش به نحوی طراحی شده که دو تا شش نفر ظرفیت دارد. مهمانپذیر زاهد به دلیل استقبال گسترده مردم خیلی سریع رزرو می‌شوند و اگر شما می‌خواهید در این مجموعه اقامت داشته‌باشید حداقل دو هفته قبل از سفرتان آن را رزرو کنید.

مهمانپذیر زاهد از امکانات مختلفی همچون آشپزخانه با سرویس پخت و پز، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام برخوردار است. کارکنان این مجموعه با افتخار آماده میزبانی از زائران حضرت رضا هستند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

سوئیت آپارتمان قصر سفید مشهد

اگر برای اقامت در مشهد به دنبال یک مجموعه اقتصادی و نزدیک حرم می‌گردید، سوئیت آپارتمان قصر سفید یکی از مجموعه‌های مرتب و باکیفیت این منطقه به شمار می‌رود و با اقامت در این سوئیت می‌توانید خیلی راحت با ده دقیقه پیاده‌روی به حرم علی‌بن موسی‌الرضا برسید.

واحدهای اقامتی این سوئیت آپارتمان پلان‌های دو تا هفت تخت را دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه بسیار خوبیست. از امکانات این سوئیت مرتب و تمیز می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب فصل، تلویزیون، یخچال، میز ناهارخوری در اتاق، کمد لباس، سرویس بهداشتی و حمامی تمیز اشاره کرد.

در پشت‌بام این مجموعه‌نیز فضایی برای صرف یک عصرانه دلچسب در نظر گرفته شده و شما می‌توانید از این فضای باز نیز استفاده کنید. سوئیت آپارتمان قصر سفید رستورانی با کیفیت نیز دارد که انواع غذاهای ایرانی را در این رستوران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید اقامت خود را به صورت فولبرد انتخاب کنید و از صرف غذا در این رستوران لذت ببرید.

پرسنل سوئیت آپارتمان قصر سفید سفر خوبی را برایتان آرزو می‌کنند و به صورت 24 ساعته آماده میزبانی از شما زائران محترم هستند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

سوئیت ضامن آهو مشهد

سوئیت ضامن آهو مشهد

سوئیت آپارتمان ضامن آهو یکی از سوئیت آپارتمان های ارزان مشهد در نزدیکی حرم می باشد که با برخورداری از پرسنلی مجرب و کارآزموده آماده ی میزبانی از زائران عزیز خواهد بود.

سوئیت آپارتمان ضامن آهو چه امکاناتی را در اختیار من قرار می دهد؟

امکانات واحد ها

این سوئیت آپارتمان مجهز به اتاق های 2 الی 6 تخت می باشد که از امکاناتی نظیر یخچال، وسایل پخت و پز، قوری و کتری، حمام و سرویس بهداشتی برخوردار می باشند.

امکانات کلی سوئیت آپارتمان

لابی،گشت نیم روزی و تاکسی سرویس،امکانات کلی این سوئیت آپارتمان محسوب می شوند.

فاصله سوئیت آپارتمان ضامن آهو تا حرم مطهر امام رضا(ع) چقدر است؟

شما زائر گرامی می توانید تنها با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسید. این سوئیت آپارتمان در امام رضا 9 قرار دارد که این خیابان یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم می باشد.

مشهد گردی با مترو را تجربه کنید!

خطوط بی آرتی (خطوط مخصوصی که در این مسیر برای زائران در نظر گرفته شده) در ایستگاه قطار شهری توقف می کنند که زائران عزیز می توانند با استفاده از خطوط قطار شهری به معروف ترین مکان های مشهد سفر کنند.این مکان ها عبارت اند از: کوهسنگی، پارک ملت، سینما هویزه و سینما آفریقا، پارک جنگلی وکیل آباد، مجتمع تجاری زیست شرق و ...

در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اگربه همراه خانواده یا دوستان به مشهد سفر کرده اید و خودروی شخصی به همراه ندارید، به صرفه ترین راه برای رفت و آمد به مکان ها و مناطق مختلف شهر، استفاده از قطار شهری می باشد؛ چرا که علاوه بر پرداخت هزینه بسیار کمتر در وقت خود نیز صرفه جویی کرده و از ترافیک و آلودگی شهری نیز در امام هستید.

نزدیک ترین ایستگاه خطوط brt به سوئیت آپارتمان ضامن آهو در فلکه ی آب قرار گرفته است.شما در ایستگاه فلکه آب (به سمت پایانه مسافربری) سوار خطوط بی آرتی شده و پس از طی دو ایستگاه در "میدان بسیج" پیاده شده و به سمت ایستگاه قطار شهری حرکت می کنید.

مراکز خرید در نزدیکی سوئیت آپارتمان ضامن آهو کجاست؟

اگر بعد از یک زیارت دلچسب به دنبال مکانی برای خرید سوغاتی هستید ما به شما نزدیک ترین مراکز خرید به این هتل آپارتمان را معرفی می کنیم.

بازار رضا (ع)

قدیمی ترین و معروف ترین بازار بزرگ مشهد واقع در فلکه آب یکی از این مراکز خرید می باشد.

بازارچه زیرگذر طبرسی

یکی از قدیمی ترین بازارچه های حرم می باشد که در خیابان طبرسی قبل از ورود به حرم مطهر قرار گرفته است.

مجتمع تجاری شرق زیست

این مجتمع در حاشیه ی میدان طبرسی واقع شده و از واحد های تجاری متنوعی (انواع سوغات مشهد، خشکبار و آجیل، نبات و آبنبات، انواع انگشتر عقیق، پوشاک و کیف و کفش، مانتو و روسری، ساعت و بدلیجات) تشکیل شده است.

مجتمع تجاری آرمیتاژ

مجتمع تجاری آرمیتاژ که در میدان شهید گمنام واقع شده و تنها 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. این مجتمع دارای واحد های تجاری، اقامتی، مجموعه تفریحی و شهربازی، فودکورت، کافی شاپ، فضاهای آبی و فروشگاه های بزرگ می باشد.

اگر شما قبلا در این سوئیت آپارتمان اقامت داشته اید، با به اشتراک گذاشتن نظر خود در وبسایت یه جای خوب، دیگران را در جهت انتخاب اقامتگاهی مناسب یاری سازید.

شما می توانید با هر رزرو از سایت یه جای خوب، یک سفر رایگان در شهر مشهد داشته باشید.

شروع قیمت: تماس بگیرید

سوئیت آپارتمان موعود مشهد

خیلی از عاشقان امام رضا، در سفر خود به مشهد به دنبال اقامتگاهی می‌گردند که حال و هوای خانه داشته باشد. سوئیت آپارتمان موعود یکی از سوئیت‌های خوب و نزدیک حرم شهر مشهد است که به دلیل موقعیت مکانی‌اش، دسترسی شما را به حرم مطهر آسان کرده است.

از آنجایی که سوئیت آپارتمان موعود در خیابان شیرازی قرار دارد، شما در کمتر از 10دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به بارگاه ملکوتی حضرت رضا برسانید و هزینه اضافی بابت رفت و آمد نپردازید. از امکانات رفاهی این سوئیت آپارتمان می‌توان به تلویزیون، یخچال، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، هود، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، آینه، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام وکمد لباس اشاره کرد.

در هر فصلی از سال، با اقامت در این سوئیت گرم و صمیمی می‌توانید تجربه یک سفر خوب را در کنار خانواده رقم بزنید و از این سفر معنوی دست پر بازگردید. پرسنل سوئیت آپارتمان موعود با افتخار آماده استقبال از شما زائران و مسافران عزیز هستند.

از شبی 858,000 تومان

سوئیت آپارتمان ملکوت مشهد

هتل آپارتمان ملکوت یکی از مجموعه‌های تمیز و مرتب نزدیک به حرم است و اگر شما به قصد زیارت به مشهد تشریف می‌آورید و می‌خواهید روزی چند نوبت خودتان را به حرم برسانید، هتل آپارتمان ملکوت گزینه مناسبی است. این مجموعه در ضلع جنوبی بازار رضا واقع شده و تا حرم مطهر تنها 5 دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت. اتاق‌های این هتل امکان پخت و پز را برایتان فراهم کرده است اما خود هتل رستوران نیز دارد. کارکنان آموزش‌دیده این هتل آپارتمان در تلاشند تا اقامت خوبی را برایتان رقم بزنند.

اگر به دنبال شماره تلفن سوئیت مشهد نزدیک حرم هستید، کلیک فرمایید.

شروع قیمت: تماس بگیرید

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی