مشهد > هتل آپارتمان آرمیا مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
20 6 حرم مطهر
40 8 ترمینال
15 فرودگاه
12 راه آهن
20 9 بازار رضا
35 نمایشگاه بین المللی
23 7 میدان 17 شهریور
22 پارک ملت
32 10 باغ نادری
9 3 ایستگاه قطار شهری

مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی 7، کامیاب 11، تلفن ثابت: 32045-051



رزواسیون : 05132045

هتل آپارتمان آرمیا مشهد رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس هتل + گالری تصاویر

زائران عزیز هنگام ورود به مشهد مقدس برای انتخاب اقامتگاه خود با دغدغه‌های زیادی روبرو می‌شوند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زائران نزدیکی به حرم مطهر رضوی و تمیزی محل اقامتگاه است. هتل آپارتمان آرمیا یکی از اقامتگاه‌های بسیار خوب مشهد مقدس بوده که این دغدغه را برای زائران عزیز رفع کرده است. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا، یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم واقع شده و به صورت پیاده حدود 20 دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان شامل سوئیت‌های دو تخته، سوئیت‌های سه تخته و آپارتمان‌های یک خوابه می‌شود.

این واحدهای اقامتی از نورپردازی مناسب، فضایی آرام و دلنشین برخوردار هستند. اتاق‌ها به صورت روزانه مرتب شده و از امکاناتی همچون تلویزیون، مبلمان، دراور، یخچال، وسایل پخت و پز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی برخوردار است. همچنین این هتل آپارتمان مجهز به آسانسور بوده و دسترسی تمامی زائران به خصوص افراد سالمند و کودک را به تمامی طبقات فراهم ساخته است. رستوران هتل آپارتمان آرمیا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از میهمانان عزیز خود پذیرایی می‌کند. در مجموع این هتل آپارتمان از لحاظ قیمتی بسیار به صرفه بوده و امکانات بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌سازد.

آسانسور پذیرش 24 ساعته لابی رستوران
آشپزخانه تلویزیون در اتاق حمام دراور
روم سرویس سرویس بهداشتی سیستم گرمایش و سرمایش مبلمان
وسایل پخت و پز یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)

تور مجازی

عکس‌های ` + title + `

برای دیدن تور مجازی کلیک کنید .

درحال بارگذاری‌ست. خواهشمنداست شکیبا باشید.

پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

محمد

شبیه عکساش بود

محمد

شبیه عکساش بود

هتل های مشابه

هتل آپارتمان بهشت مشهد

اگر برای اقامت در مشهد به دنبال یک محیط مناسب، تمیز و نزدیک به حرم هستید تا در رفت و آمد اذیت نشوید، هتل آپارتمان بهشت یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این مجموعه در خیابان امام رضا 2، یعنی نزدیکترین خیابان به حرم مطهر قرار دارد و مورد استقبال خیل عظیمی از گردشگران واقع شده است. هتل آپارتمان بهشت با طراحی فضایی دلنشین، اتاق‌هایی با ظرفیت دو تا چهار نفر را دارد که می‌توانید به صورت فولبرد آن را به صورت فولبرد نیز رزرو کنید و سه وعده غذایتان را در رستوران باکیفیت این هتل صرف کنید.

از خدمات هتل آپارتمان بهشت می‌توان به لابی، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور و رستوران اشاره کرد. واحدهای اقامتی این مجموعه مرتب و اقتصادی نیز از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سرویس چای، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، آینه، کمد لباس، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام برخوردار است. پرسنل کاربلد هتل آپارتمان بهشت با افتخار آماده خدمت‌رسانی به شما زائران عزیز هستند تا اقامت خوشی را تجربه کنید.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل آپارتمان آلتون مشهد

هتل آپارتمان سه ستاره آلتون در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه تمیز و مرتب در ۵ طبقه و با ۳۰ واحد اقامتی آماده پذیرایی از شما زائرین حضرت می‌باشد. امکانات اتاق‌های هتل آلتون شامل یخچال، میز دراور، اجاق گاز، تلفن، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، رستوران و .... است. هتل آپارتمان آلتون در خیابان شیرازی شهر مشهد قرار دارد و شما تنها با ۱۱ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به حرم امام مهربانی‌ها برسانید. پرسنل مجرب هتل آپارتمان آلتون همه روزه آماده خدمت‌رسانی به شما مهمانان عزیز هستند ‌و سفر خوشی را برایتان آرزو می‌کنند.

از شبی 1,200,000 تومان

هتل آپارتمان ملل مشهد

اگر برای زیارت امام رضا به مشهد مقدس سفر می‌کنید، هتل آپارتمان ملل مشهد را به شما توصیه می‌کنیم. با اقامت در این هتل آپارتمان می‌توانید با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی بروید. این هتل آپارتمان با بیش از دو دهه تجربه در امر هتلداری میزبان خوبی یرای مهمانان و زائران گرامی خواهد بود. هتل آپارتمان ملل مجموعا دارای ۳۰ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته و آپارتمان‌های دوخوابه و سه خوابه می‌شود. شما می‌توانید هر کدام از این واحدها را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار یا شام رزرو نمایید.

تمامی واحدهای اقامتی این هتل از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار هستند. این هتل آپارتمان مجهز به آسانسور بوده که دسترسی زائران به تمامی واحدها را فراهم می‌سازد. از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به کافی شاپ، خدمات باربری، گشت نیم روزی، خدمات خانه داری، خدمات تشریفات ویژه و خدمات خشکشویی اشاره‌ کرد. اینترنت پرسرعت نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان عزیز قرار خواهد گرفت. هتل آپارتمان ملل علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر به بازار رضا، مراکز تجاری میدان ۱۷ شهریور، باغ ملی و ایستگاه قطار شهری دسترسی آسان دارد.

از شبی 1,036,000 تومان

هتل آپارتمان ایزد مشهد

هتل‌ آپارتمان ایزد مشهد فعالیت خود را در زمینه هتلداری از سال ۱۳۹۷ آغاز نموده و یکی از هتل‌های تازه تأسیس این شهر محسوب می‌شود. این هتل آپارتمان در خیابان طبرسی واقع شده و فاصله آن تا حرم فقط ۷ دقیقه پیاده‌ روی است؛ بنابراین این مجموعه برای عزیزانی که به دنبال اقامتگاهی در نزدیکی حرم مطهر هستند بسیار مناسب خواهد بود. از دیگر مزیت‌های این هتل آپارتمان می‌توان به نزدیکی به مکان‌هایی همچون شرق زیست، ایستگاه بی ار تی و گنبد خشتی اشاره کرد.

این هتل آپارتمان مجموعاً دارای ۸۳ واحد اقامتی شامل سوئیت‌های دو تخته، سه تخته، آپارتمان یک خوابه و آپارتمان دو خوابه می‌شود. از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، حمام، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی و چای‌ساز اشاره کرد. این مجموعه با داشتن یک پارکینگ رایگان از مهمانانی که با خودرو به شهر مشهد سفر کردند استقبال می‌کند. از امکانات کلی هتل آپارتمان ایزد می‌توان از آسانسور، اتاق چمدان و نمازخانه نام برد. به طور کلی می‌توان این هتل آپارتمان را از لحاظ نزدیکی به حرم و همچنین امکانات رفاهی در دسته هتل‌های محبوب قرار داد.

از شبی 0 تومان

هتل آپارتمان پارادایس مشهد

هتل آپارتمان پارادایس مشهد در خیابان امام رضا 5 واقع شده و اگر بخواهید از محل اقامتتان تا حرم مطهر پیاده حرکت کنید، بعد از 5 دقیقه وارد صحن و سرای حضرت می‌شوید. این هتل آپارتمان یک ستاره، از امکانات رفاهی مناسبی همچون یخچال، جاق گاز، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، جاکفشی، میز آرایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و مبلمان اشاره کرد.

ورودی این هتل آپارتمان شیک و تمیز حدود 5 پله دارد اما داخل مجموعه آسانسور وجود دارد. پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای این هتل آپارتمان مفتخرند که فضایی دلنشین و با نشاط برای شما عزیزان فراهم کنند. اندیشه ما آرامش شما میهمانان در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الححج (ع) است.

شروع قیمت: تماس بگیرید

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی