مشهد > هتل قصر طلایی مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
25 7 حرم مطهر
24 5 ترمینال
8 فرودگاه
16 راه آهن
24 10 بازار رضا
29 نمایشگاه بین المللی
27 7 میدان 17 شهریور
18 پارک ملت
15 باغ نادری
3 2 ایستگاه قطار شهری

خیابان امام رضا (ع) ، بین امام رضا 34 و 36 ، هتل بین المللی قصر طلایی - تلفن: 05132045



رزواسیون : 05132045

رزرو مستقیم و بی واسطه هتل قصر طلایی مشهد با تخفیف فوق العاده + آدرس و شماره تماس مستقیم هتل + گالری تصاویر جدید

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد  درسال1389 به بهربرداری رسیده است این هتل که در خیابان امام رضا واقع شده است به عنوان بزرگترین و مجلل ترین هتل کشور شناخته شده است.
هتل بین المللی قصر طلایی با تایید بر اینکه یکی از اصلی ترینها در سفر انتخاب محلی مناسب برای اقامت است و ضمن احترام به حقوق میهمانان خود، امنیت، آسایش و امکانات رفاهی بسیاری را برای میهمانان خود ارائه کرده است.
هتل بین المللی قصر طلایی به دلیل دارا بودن  فضایی مطلوب، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف، عنوان برترین هتل در کشور را به خود اختصاص داده است.
این هتل با مساحتی حدود 5000 متر در20 طبقه و زیربنای 70000 متر در دو فاز، دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از بهترین سازه های معماری برخوردار است.
هتل قصر طلایی دارای 610 واحد اقامتی میباشد  که برترین واحدهای آن امپریال سوئیت و پرزیدنت سوئیت(بزرگ ترین و لوکس ترین سوئیت های هتل، دارای یک اتاق خواب اصلی و ۲ اتاق کانکت )، پرنسس سوئیت(ویژه زوج های جوان و عروس و داماد ها )، سنیور سوئیت( یک اتاق اصلی، یک اتاق خواب کانکت و اتاق ناهارخوری)
آپارتمانهای این هتل تشکیل شده از آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل،

تورهای ارائه شده توسط هتل:
تور ازدواج: پیشنهادات ویژه برای زوجین جوان
 تور طلایی: پیشنهاداتی طلایی برای هموطنان سخت پسند که همیشه به دنبال برترینها هستند
ALL تور طلایی: عالی ترین فرصت این مجموعه برای داشتن سفری بی مانند به شهر مقدس مشهد
امکانات هتل:
سالن های سمینار، همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری و مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس کشوری، مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن سازی، محل بازی کودکان، سالن بازی های رایانه ای، سالن های زیبایی، آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمان، صرافی، بانک، کتابخانه، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن، ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) و…
با بالاترین سطح کیفی خدمات، موجب آرامش و آسایش شما میهمانان و زائران مشهد الرضا مقیم در این هتل خواهد بود.
خدمات ویژه هتل قصر طلایی
خدمات درمانی(پزشک مقیم و اورژانس)،
توریسم درمانی
خدمات زیبایی و بهداشتی
کلینیک دندانپزشکی

 

آسانسور فضای سبز اینترنت در لابی فروشگاه
کافی شاپ پذیرش 24 ساعته صندوق امانات لاندری (خشکشویی)
شبکه پخش فیلم کافی نت سرویس ایرانی در طبقات آژانس مسافرتی
خدمات تور خدمات تهیه بلیط تاکسی سرویس ترانسفر رفت
سرویس حرم ترانسفر برگشت خدمات CIP(تشریفات ویژه) لابی
نمازخانه اتاق چمدان روزنامه اتاق ماساژ
سالن ورزشی استخر روباز استخر سرپوشیده استخر بانوان
استخر آقایان سونا بخار سونا بانوان سالن بیلیارد
اتاق بازی گیم نت بازی ویدئویی خدمات پزشکی
آرایشگاه مردانه آرایشگاه زنانه خدمات باربری سیستم اعلام حریق
سیستم تهویه مطبوع پارکینگ سرپوشیده پارکینگ خودپرداز
امکان شارژ وسایل الکترونیکی اینترنت در اتاق تلویزیون در اتاق سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
سیستم تهویه مطبوع دراتاق سیستم گرمایش و سرمایش صندوق امانات داخل اتاق مینی بار رایگان
آب معدنی آباژور پنجره تلفن در اتاق
چای ساز حمام دراور دمپایی
روم سرویس سرویس بهداشتی صبحانه کمد لباس
لوازم بهداشتی مبلمان میزتحریر وسایل پخت و پز
یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 2 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی اقامت نیم بهاء کودکان: کودکان بین 2 تا 6 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

هتل جم مشهد

هتل جم یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد بوده که در امر هتلداری بیش از ۳۰ سال سابقه دارد. این هتل در سال ۱۳۹۶ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته و دارای واحدهای اقامتی لوکس و بسیار تمیز است. هتل جم در خیابان پاسداران واقع شده و با خودرو تا حرم مطهر حدود ۱۷ دقیقه فاصله دارد. این هتل مجموعا دارای ۱۵۴ واحد اقامتی بوده که در ۱۲ طبقه ساخته شده است. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌شود. میهمانان گرامی می‌توانند هر کدام از این واحدهای اقامتی را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایند. از امکانات رفاهی این واحدها می‌توان به تلویزیون، اینترنت پرسرعت، دراور، کمد لباس، مبلمان، یخچال، چایی ساز، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

این هتل مجهز به رستورانی بزرگ با ظرفیت ۳۵۰ نفر بوده که با طبخ غذاهای ایرانی لذیذ از میهمانان گرامی پذیرایی می‌کند. همچنین به منظور رفاه حال زائران عزیزی که با خودرو به مشهد سفر کردند، پارکینگی با ظرفیت ۵۰ خودرو به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند به اینترنت رایگان و نامحدود نیز دسترسی داشته باشند. از دیگر خدمات رفاهی این هتل می‌توان به فروشگاه، کافی شاپ، گشت نیم روزی، خدمات خشکشویی، خدمات باربری، اتاق چمدان، خدمات برای معلولین و صندوق امانات اشاره کرد. همچنین این هتل برای میهمانان عزیزی که قصد تشرف به حرم مطهر رضوی را دارند، سرویس حرم در نظر گرفته که هشت نوبت در شبانه روز به سمت حرم مطهر می‌رود.

از شبی 5,710,000 تومان

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار  به دلیل موقعیت مکانی خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این هتل فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد. هتل شهریار در سال 1384 افتتاح شد و با تجربه ای ده ساله و پرسنلی حرفه ای و مجرب پذیرای مهمانان و زائران عزیز می باشد.

هتل دو ستاره ی شهریار با 34 اتاق متشکل از اتاق های دوتخته، سه تخته و همچنین واحدهای آپارتمانی یک خوابه و دو خوابه بسیار تمیز و زیبا در محیطی آرام قرار دارد. این هتل با رستورانی مجلل افتخار پذیرایی از مهمانان خود را دارد.هتل شهریار دارای پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.

برای زیارت حرم مطهر از این هتل تنها 9 دقیقه پیاده روی زمان لازم است. همچنین هتل شهریار در چند قدمی بازار رضا که یکی از بازارهای تاریخی و معروف مشهد است , واقع شده است و مکان خوبی برای خرید سوغاتی برای زائران عزیز می باشد.

خیابان امام رضا در حاشیه سرتاسری خود نیز مملو از فروشگاه های متنوع است. هتل شهریار با ایستگاه مترو شهر مشهد فاصله چندانی ندارد و زائران در صورتیکه قصد مشهدگردی دارند به راحتی میتوانند از مترو بهره ببرند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل سقا مشهد

هتل سقا یکی از هتل‌های دو ستاره شهر مشهد بوده که با داشتن اقامتگاهی نوساز و واحد های اقامتی تمیز با امکانات رفاهی مناسب اقامتی خوش را برای شما رقم خواهد زد. این هتل همچنین برای زائرانی که قصد تشرف به حرم مطهر را دارند مناسب خواهد بود؛ زیرا فاصله این هتل تا حرم مطهر فقط 7 دقیقه به صورت پیاده است و عزیزان می‌توانند در کمترین زمان ممکن به زیارت حرم رضوی مشرف شوند. هتل دو ستاره سقا مجموعاً دارای ۸۱ واحد اقامتی است که در سال ۱۳۹۶ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و آپارتمان‌های یک خوابه می‌شود.

میهمانان گرامی می‌توانند این واحدهای اقامتی را همراه با صبحانه یا به صورت فولبرد یعنی با همراه هر سه وعده غذایی رزرو نمایند. منوی غذایی این هتل به صورت بوفه و سلف سرویس سرو می‌شود. از امکانات واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به تلویزیون، کمد لباس، یخچال، دراور، چای ساز، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. این هتل مجهز به رستورانی زیبا با ظرفیت ۱۳۰ نفر بوده که به صورت بوفه از میهمانان عزیز خود پذیرایی می‌کند.

کافی شاپ این هتل نیز با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم پذیرای میهمانان گرامی خواهد بود. این هتل به منظور رفاه حال زائران عزیز پارکینگی را با ظرفیت ۱۵ خودرو در نظر گرفته است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، آتلیه، صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات خانه داری، خدمات باربری، گشت نیم روزی، خدمات برای معلولین و خدمات خشکشویی اشاره‌ کرد. اینترنت پرسرعت نیز به صورت رایگان و محدود در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت.

از شبی 0 تومان

هتل شریف مشهد

هتل شریف یکی از هتل‌های دوستاره مشهد بوده که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. اگر به دنبال اقامتگاهی مقرون به صرفه با قیمت مناسب هستید، این هتل امکانات خوبی را برای شما فراهم ساخته است. هتل شریف دارای واحدهای اقامتی دو تخته، سه تخته و آپارتمان های یک خوابه بوده که شما می‌توانید هر کدام از آنها را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایید. صبحانه به صورت منوی بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی سرو می‌شوند.

از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز آرایش، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. رستوران این هتل با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان گرامی خواهد بود. اینترنت پرسرعت نیز به منظور رفاه حال زائران در دسترس قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی حرم واقع شده و تا حرم مطهر به صورت پیاده فقط حدود نیم ساعت فاصله دارد. با استفاده از خطوط بی آرتی می‌توانید در کمترین زمان ممکن به حرم مطهر رضوی برسید. همچنین این هتل به قطار شهری نزدیک بوده و با استفاده از آن می‌توانید در زمان کوتاهی به مهم‌ترین نقاط مشهد سفر کنید.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل قاضی مشهد

اگر نزدیکی به حرم مطهر برایتان اهمیت زیادی دارد، هتل قاضی می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. هتل قاضی یکی از هتلهای دو ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و فقط حدود ۹ دقیقه به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد. بنابراین شما می‌توانید با اقامت در این هتل در کمترین زمان ممکن به حرم مطهر رضوی مشرف شوید. هتل قاضی مجموعاً دارای ۳۶ واحد اقامتی با ظرفیت ۱۲۰ نفر بوده که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و واحدهای اقامتی یک خوابه می‌شود. این واحدهای اقامتی از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آینه، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار هستند.

هتل قاضی مجهز به یک رستوران بوده که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می‌کند. کافی شاپ این مجموعه نیز با سرو دسرهای لذیذ و نوشیدنی‌های سرد و گرم پذیرای مهمانان گرامی خواهد بود. با اقامت در این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم، به ایستگاه قطار شهری، مراکز خرید و بازار رضا یکی از سنتی ترین بازارهای مشهد دسترسی خواهید داشت. کارکنان این هتل زیبا آماده استقبال و پذیرایی از شما عزیزان هستند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی