مشهد > هتل پارس مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
29 حرم مطهر
23 ترمینال
29 فرودگاه
29 راه آهن
32 بازار رضا
12 نمایشگاه بین المللی
29 میدان 17 شهریور
13 پارک ملت
26 باغ نادری
14 2 ایستگاه قطار شهری

مشهد - بلوار وکیل آباد - تقاطع شهید صیاد شیرازی - تلفن ثابت ۳۲۰۴۵-۰۵۱



رزواسیون : ۳۲۰۴۵-۰۵۱

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در تاریخ 1374 افتتاح شد و در سال 1389 این مجموعه مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در بلوار وکیل آباد واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل  یا بهتر بگوییم از ویژگی های برتر هتل قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای مشهد است که باعث شده دسترسی به مناطق ییلاقی از قبیل طرقبه و شاندیز و مراکز تفریحی از قبیل پارک آبی خورشید، پارک وکیل آباد، پارک ملت، باغ گلها و ... درمشهد برای میهمانان عزیز به راحتی صورت پذیرد.

هتل پارس مشهد با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در غرب مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده است. هتل پارس با 227 واحد اقامتی در 6 طبقه با کادری آموزش دیده و مجرب و کلیه امکانات رفاهی و تفریحی و سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم مطهر جهت رفاه حال میهمانان عزیز آماده پذیرایی از کلیه مسافران و زائران گرانقدر میباشد.

واحدهای اقامتی هتل پارس متشکل شده از :

22 واحد اتاق دو نفره و  16 واحد اتاق دو نفره لوکس

27 واحد سوئیت دو نفره دبل

156 واحد سوئیت دو نفره نوین

6 واحد سوئیت رویال دو خوابه

امکانات رفاهی هتل پارس چیست؟

روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای ساز، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن دراتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اطفا حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق

فاصله ی هتل پارس تا حرم مطهر امام رضا چقدر است؟

فاصله این هتل تا حرم مطهر 25 دقیقه با خودرو می باشد. 

شما می توانید با استفاده از سرویس های رفت و برگشت به حرم هتل پارس در 4 نوبت در روز به صورت رایگان به حرم بروید.

آسانسور فضای سبز زمین ورزشی اینترنت در لابی
فروشگاه کافی شاپ پذیرش 24 ساعته صندوق امانات
لاندری (خشکشویی) تلویزیون LCD در لابی شبکه پخش فیلم کافی نت
سرویس ایرانی در طبقات پله اضطراری دستگاه واکس کفش آژانس مسافرتی
خدمات تور خدمات تهیه بلیط دستگاه فتوکپی دستگاه فکس
دستگاه پرینتر مرکز خرید چایخانه سنتی تاکسی سرویس
کرایه اتومبیل ( بدون راننده) گشت نیم روزی ترانسفر رفت سرویس حرم
ترانسفر برگشت اتاق تلفن (اپراتور) لابی نمازخانه
اتاق چمدان روزنامه صندلی ماساژ سالن ماساژ
اتاق ماساژ سالن ورزشی وسایل بدنسازی استخر روباز
استخر سرپوشیده استخر بانوان استخر آقایان سونا خشک
سونا بخار سونا بانوان سالن بیلیارد زمین تنیس
پارک کودک خدمات نگهداری کودک خدمات بیدار باش خدمات برای معلولین
خدمات خانه داری آتلیه آرایشگاه مردانه آرایشگاه زنانه
خدمات باربری زنگ هشدار سیستم اعلام حریق کپسول آتش نشانی
سیستم تهویه مطبوع پارکینگ سرپوشیده پارکینگ خودپرداز
تلفن در لابی مینی بار با هزینه
امکان شارژ وسایل الکترونیکی اینترنت در اتاق تلویزیون در اتاق سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
سیستم تهویه مطبوع دراتاق سیستم گرمایش و سرمایش آباژور پاورسوئیچ
تلفن در اتاق چای ساز حمام دراور
دمپایی روم سرویس صبحانه کمد لباس
لوازم بهداشتی مبلمان میزتحریر یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 2 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی اقامت نیم بهاء کودکان: کودکان بین 2 تا 6 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

محمد رجبی

این هتل عالی بود

هتل های مشابه

هتل استار مشهد

هتل استار در خیابان امام رضا یک از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم واقع شده و با امکانات رفاهی مناسب در خدمت شما زائرین عزیز است. فاصله این هتل تا ورودی باب الجواد کمتر از 10 دقیقه پیاده‌ روی دارد. از مزیت‌های دیگر این هتل نزدیکی آن به موزه مردم شناسی، موزه مرکزی آستان قدس، بیمارستان سینا، بازار رضا، مراکز خرید میدان 17 شهریور و ایستگاه قطار شهری است.

این هتل دارای واحدهای اقامتی دو تا پنج تخته بوده که مهمانان گرامی می‌توانند هر کدام از این واحدها را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایند. اتاق‌های این هتل از امکاناتی همچون آشپزخانه، یخچال با مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی برخوردار است. پرسنل کاربلد و مجرب هتل سه ستاره استار به صورت 24 ساعته از شما میهمانان عزیز استقبال می‌کنند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل انقلاب مشهد

هتل 2 ستاره انقلاب، واقع در خیابان امام رضا، یکی از هتل های نزدیک حرم در مشهد می باشد که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به زائرین امام رضا (ع) اغاز کرده است. این هتل تازه ساخت با برخورداری از پرسنلی کارآزموده و حرفه ای و نیز با بهره مندی از امکانات و خدماتی مطلوب سعی دارد اقامتی سرشار از آرامش را به مهمانان عزیز خود هدیه کند.

امکانات اتاق ها

این هتل در ۸ طبقه ساخته شده و مجموعا دارای 60 واحد اقامتی است که شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می باشد که منوی غذای آنها به صورت انتخابی و فولبرد می باشد. سعی شده به منظور افزایش رضایت مهمانان تمامی اتاق ها از حداکثر امکانات رفاهی برخوردار باشند.

امکانات هتل

رستورانی با ظرفیت 80 نفر از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود که با سرو انواع غذاهای ایرانی در خدمت زائرین گرامی خواهد بود. کافی شاپ این هتل نیز واقع در طبقه همکف با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای مختلف آماده پذیرایی از مهمانان گرامی خواهد بود.
کافی نت، کتابخانه، آسانسور، تاکسی سرویس و گشت نیمروزی از دیگر امکانات این هتل به شمار می آید.

موقعیت مکانی و فاصله تا حرم مطهر

هتل انقلاب از لحاظ موقعیتی از امتیاز ویژه ای برخوردار است. امام رضا 8 فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد به طوری که تنها لازم است ده دقیقه پیاده روی کنید تا به مقصد برسید.

نزدیکی به مراکز تجاری و مترو

خیابان امام رضا خود دارای فروشگاه ها و بازارهای متعددی است که بعد از یک زیارت دلچسب می تواند حسابی شما را سرگرم کند. حتما شما نیز اسم بازار رضا را شنیده اید. این بازار کهن و محبوب مشهد نزدیک ترین بازار بزرگ به این هتل می باشد. 
همچنین نزدیکی به قطار شهری (واقع در میدان بسیج) موجب شده است تا زائران عزیز به راحتی به دیگر مکان های شهر دسترسی داشته باشند.

از شبی 1,370,000 تومان

هتل هرند مشهد

آیا برای زیارت حرم مطهر به مشهد سفر می‌کنید و قصد اقامت در هتلی نزدیک به حرم را دارید؟ هتل هرند از لحاظ موقعیت مکانی بهترین انتخاب شما خواهد بود. این هتل در میدان بیت المقدس و در روبه‌روی حرم مطهر امام رضا واقع شده و فقط حدود پنج دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر فاصله دارد. از طرفی دیگر این هتل دو ستاره در ضلع جنوبی بازار رضا قرار گرفته و بنابراین شما به یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین بازار های شهر مشهد دسترسی آسان خواهید داشت علاوه بر این، با اقامت در این هتل می‌توانید در کمترین زمان ممکن به مراکز تجاری میدان۱۷شهریور، ایستگاه قطار شهری و ترمینال دسترسی داشته باشید.

هتل هرند مجموعا دارای ۶۰ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌شود. هر کدام از این اتاق‌ها را می‌توانید به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایید. از امکانات واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به تلویزیون، یخچال، حمام، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. رستوران هتل هرند با ظرفیت ۹۰ نفرآماده پذیرایی از مهمانان گرامی در وعده ناهار و شام خواهد بود. دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز در تمام فضای هتل فراهم شده است.از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، کافی شاپ، خدمات باربری، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات، خشکشویی و اتاق چمدان شاره کرد.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل فراز مشهد

هتل فراز هتلی دو ستاره با بهترین امکانات در نزدیکی حرم مطهر امام رضاست. این هتل در سال 1394 افتتاح شد و یکی از بهترین هتل‌های دو ستاره مشهد است که بیشتر از سطح ستاره‌هایش می‌ارزد. پرسنل حرفه ای و کارآزموده این هتل سعی دارند تا با ارائه بهترین خدمات از مهمانان و زائرین عزیز خود پذیرایی کنند و همواره به میزان رضایت مشتریان خود بیافزایند.

این هتل 6 طبقه مجموعا داری 30 واحد اقامتی است که شامل اتاق دو تخته و آپارتمان های یک خوابه تا ظرفیت پنج نفر می‌باشد. اتاق‌ها از دکور و طراحی خاصی برخوردار هستند و امکانات گوناگونی از جمله تلویزیون، یخچال، سینک ظرفشویی، سرویس چای، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، آینه، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام دارد.

همچنین هتل فراز از رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی رایگان (با ظرفیت محدود) نیز برخوردار است. موقعیت مکانی این هتل نیز شما را به ایستگاه مترو (خط بسیج) نزدیک کرده است و شما می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان با استفاده از قطار شهری از نقاط دیدنی مشهد دیدن کنید.

برای رفتن به حرم نیز، کافیست در میدان بسیج سوار خطوط اتوبوس بی‌ارتی شوید و بعد از دو ایستگاه در ورودی باب الرضا از اتوبوس پیاده شوید. با اقامت در هتل فراز مشهد می‌توانید به راحتی از بازار رضا و مراکز خرید در میدان 17 شهریور، خانه تاریخی توکلی، موزه مردم شناسی مشهد و موزه آستان قدس رضوی دیدن کنید.

از شبی 500,000 تومان

هتل فجر مشهد

اگر می‌خواهید هتلی را برای اقامتتان انتخاب کنید که فضای دلبازی داشته باشد و امکانات مناسبی برای یک اقامت راضی‌کننده و دلپذیر داشته باشد، پیشنهاد ما هتل فجر است. هتل دو ستاره فجر در خیابان امام رضا، یکی از خیابان‌های منتهی به حرم، قرار دارد و از امکانات کاملی همچون تلویزیون، یخچال، سرویس چای، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، آینه، کمد لباس، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام برخوردار است.

همچنین کافی‌شاپ و یک رستوران بزرگ و تمیز نیز دارد که می‌توانید وعده‌های غذاییتان را در رستوران هتل میل نمائید و از کیفیت مطلوب آن لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به آسانسور، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه و اتاق چمدان اشاره کرد.

هتل دو ستاره فجر واحدهای اقامتی دو تا هشت تخته دارد که برای خانواده پرجمعیت نیز بهترین گزینه است. این هتل که در سال 1377 در 5 طبقه و با 47 واحد اقامتی تاسیس شد اما مدتی بعد در سال 1399، مجموعه خود را بازسازی کرد تا به شکل امروزی در آمد. اگر بخواهیم به مزیت‌های این هتل زیبا اشاره کنیم، موقعیت مکانی‌اش است که اگر بخواهید پیاده به سمت حرم مشرف شوید، در عرض 15 دقیقه خواهید رسید. همچنین نزدیکی به بازار رضا و مجتمع‌های تجاری آسمان، آکسون و ... نیز از مزیت‌هایش به حساب می‌آید. پرسنل آموزش دیده هتل فجر مشهد سفر خوبی را برایتان خواستارند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی