مشهد > هتل بین المللی کوثر ناب مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
18 6 حرم مطهر
15 ترمینال
17 فرودگاه
28 6 راه آهن
28 9 بازار رضا
30 نمایشگاه بین المللی
28 5 میدان 17 شهریور
24 پارک ملت
32 8 باغ نادری
21 4 ایستگاه قطار شهری

مشهد، بلوار وحدت، بلوار امیرالمومنین، تلفن ثابت: 05132045



رزواسیون : 05132045

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس + گالری تصاویر

هتل پنج ستاره  بین المللی کوثر ناب مشهد، یکی از هتل‌های تازه تاسیس در نزدیکی حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) می‌باشد که در تابستان ۱۳۹۲ در بلوار وحدت فعالیت خود را آغاز کرده است.

این هتل با هدف جلوگیری از ترددهای اضافی و سهولت دسترسی به حرم در بهترین نقطه طراحی و ساخته شده به طوریکه پاسخگوی نیاز حال و آتی زائران عزیز را فراهم آورده است. هتل کوثر ناب از آخرین امکانات فنی و معماری نظیر سازه مقاوم، نمای زیبا و جذاب، امکانات رفاهی مناسب از قبیل آسانسورهای مدرن، پله های برقی، تالارهای پذیرایی، استخر، سالن ورزش، رستورانهای مجهز، واحدهای بسیار مدرن با کلیه امکانات رفاهی استفاده شده است. از ویژگیهای قابل ذکر هتل  چشم انداز وسیع رو به حرم مطهر بیان میشود  به نحوی که در طول شبانه روز به طور کامل حرم مطهر قابل رویت میباشد.

هتل کوثر ناب دارای 51 واحد اقامتی شامل رویال سوییت، سوییت دو خواب، پریمیر سوییت، سوپریور سوییت و استدیو سوییت می باشد

امکانات واحدهای اقامتی هتل

ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، ماکرویو، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم گرمایش،سرمایش، تهویه مطبوع، کانال های تلویزیونی دیجیتال و اینترنت پرسرعت

آسانسور فضای سبز اینترنت در لابی کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته صندوق امانات شبکه پخش فیلم پله اضطراری
دستگاه واکس کفش خدمات تهیه بلیط صرافی دستگاه فتوکپی
دستگاه فکس دستگاه پرینتر چایخانه سنتی تاکسی سرویس
ترانسفر رفت سرویس حرم خدمات CIP(تشریفات ویژه) لابی
نمازخانه اتاق چمدان روزنامه سالن ورزشی
سالن بیلیارد گیم نت بازی ویدئویی خدمات برای معلولین
خدمات خانه داری خدمات باربری زنگ هشدار سیستم اعلام حریق
کپسول آتش نشانی سیستم تهویه مطبوع خودپرداز تلفن در لابی
امکان شارژ وسایل الکترونیکی اینترنت در اتاق تلویزیون در اتاق سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
سیستم تهویه مطبوع دراتاق سیستم گرمایش و سرمایش آب معدنی آباژور
iptv پاورسوئیچ تلفن در اتاق چای ساز
حمام دراور دمپایی رخت آویز
روم سرویس سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق سیستم اعلام حریق در اتاق
شبکه پخش فیلم صبحانه کمد لباس لوازم بهداشتی
مبلمان یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: کودکان زیر 2 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) بازه سنی اقامت نیم بهاء کودکان: کودکان بین 2 تا 6 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس)
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

هتل نسیم شرق مشهد

اگر به دنبال اقامتی راحت و لذت بخش در شهر پاک و مقدس مشهد هستید، هتل نسیم شرق یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. هتل نسیم شرق با موقعیت خود در قلب شهر، به عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل‌های مشهد برای زائران حرم امام رضا (ع) و گردشگران محلی و خارجی، شناخته می‌شود. این هتل در فاصله کمتر از 8 دقیقه پیاده‌ روی تا حرم امام رضا (ع) قرار دارداین هتل با طراحی زیبا، امکانات بی‌نظیر و خدمات عالی، میزبان زائرانی خواهد بود که به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر در شهر مقدس مشهد هستند. از اتاق‌های دلباز و لوکس تا رستوران با منوی فوق العاده، استخر سرپوشیده، ماساژ و سالن بدنسازی، هتل نسیم شرق تمامی امکانات را برای رفاه حال شما فراهم کرده است. بنابراین، با انتخاب هتل نسیم شرق، می‌توانید به آسایش و رفاهی کامل دست یابید.

با اقامت در هتل نسیم شرق، علاوه بر بهره‌ مندی از امکانات بی‌نظیر، قرار گرفتن در محیطی دلباز و دوستانه، باعث می‌شود تجربه زیبایی از شهر پاک و مقدس مشهد به دست آورید. بنابراین، به شما توصیه می‌شود که در هنگام سفر به مشهد، به هتل نسیم شرق سر بزنید و از خدمات و امکانات عالی آن بهره مند شوید.

از شبی 0 تومان

هتل صحرا مشهد

هتل دو ستاره صحرا یکی از هتل‌های باکیفیت و تمیز شهر مشهد است که در سال 1393 افتتاح شد. این مجموعه در نزدیکی چهارراه شهدا قرار دارد و اگر بخواهید پیاده به سمت حرم بروید، در کمتر از 8 دقیقه خواهید رسید. این مجموعه به آرامگاه نادری و راه آهن نیز نزدیک است.  

هتل صحرا امکانات رفاهی مناسبی را به مسافرانش عرضه می‌کند که از جمله آنها می‌توان به تلویزیون، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی، سینک، کمد لباس، نمازخانه، رستوران، خدمات خانه‌داری و آسانسور اشاره کرد. همچنین یک پارکینگ با ظرفیت 50 خودرو نیز دارد. پرسنل مجرب هتل صحرا سفر خوبی را برایتان خواستارند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل میبد مشهد

هتل میبد یکی از هتل‌های نوساز و نزدیک به حرم است که سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل مدرن و زییا همه شرایط را برای اقامتی دلنشین و راحت فراهم کرده است. از مزیت‌های اصلی هتل میبد نزدیکی آن به حرم مطهر ثامن‌الحجج است و شما 10 دقیقه‌ای می‌توانید خودتان را به صحن و سرای حضرت برسانید. این هتل امکانات مختلفی از جمله تلویزیون، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، آینه، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی، تلفن، کمد لباس، رخت آویز، اینترنت پرسرعت و سیستم اعلام و اطفاء حریق دارد. همچنین شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در رستوران این هتل میل نمائید. اگر با خودرو شخصی به مشهد تشرف پیدا می‌کنید، هتل میبد یک پارکینگ کوچک با ظرفیت 10 خودرو دارد و اگر پر نبود می‌توانید از آن استفاده کنید، در غیر اینصورت، پارکینگ‌های عمومی نزدیک گزینه مناسبی است. امیدواریم در مشهد شما را ببینیم و میزبان خوبی برایتان باشیم.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل جم مشهد

هتل جم یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد بوده که در امر هتلداری بیش از ۳۰ سال سابقه دارد. این هتل در سال ۱۳۹۶ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته و دارای واحدهای اقامتی لوکس و بسیار تمیز است. هتل جم در خیابان پاسداران واقع شده و با خودرو تا حرم مطهر حدود ۱۷ دقیقه فاصله دارد. این هتل مجموعا دارای ۱۵۴ واحد اقامتی بوده که در ۱۲ طبقه ساخته شده است. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌شود. میهمانان گرامی می‌توانند هر کدام از این واحدهای اقامتی را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایند. از امکانات رفاهی این واحدها می‌توان به تلویزیون، اینترنت پرسرعت، دراور، کمد لباس، مبلمان، یخچال، چایی ساز، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

این هتل مجهز به رستورانی بزرگ با ظرفیت ۳۵۰ نفر بوده که با طبخ غذاهای ایرانی لذیذ از میهمانان گرامی پذیرایی می‌کند. همچنین به منظور رفاه حال زائران عزیزی که با خودرو به مشهد سفر کردند، پارکینگی با ظرفیت ۵۰ خودرو به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند به اینترنت رایگان و نامحدود نیز دسترسی داشته باشند. از دیگر خدمات رفاهی این هتل می‌توان به فروشگاه، کافی شاپ، گشت نیم روزی، خدمات خشکشویی، خدمات باربری، اتاق چمدان، خدمات برای معلولین و صندوق امانات اشاره کرد. همچنین این هتل برای میهمانان عزیزی که قصد تشرف به حرم مطهر رضوی را دارند، سرویس حرم در نظر گرفته که هشت نوبت در شبانه روز به سمت حرم مطهر می‌رود.

از شبی 5,710,000 تومان

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار  به دلیل موقعیت مکانی خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این هتل فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد. هتل شهریار در سال 1384 افتتاح شد و با تجربه ای ده ساله و پرسنلی حرفه ای و مجرب پذیرای مهمانان و زائران عزیز می باشد.

هتل دو ستاره ی شهریار با 34 اتاق متشکل از اتاق های دوتخته، سه تخته و همچنین واحدهای آپارتمانی یک خوابه و دو خوابه بسیار تمیز و زیبا در محیطی آرام قرار دارد. این هتل با رستورانی مجلل افتخار پذیرایی از مهمانان خود را دارد.هتل شهریار دارای پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.

برای زیارت حرم مطهر از این هتل تنها 9 دقیقه پیاده روی زمان لازم است. همچنین هتل شهریار در چند قدمی بازار رضا که یکی از بازارهای تاریخی و معروف مشهد است , واقع شده است و مکان خوبی برای خرید سوغاتی برای زائران عزیز می باشد.

خیابان امام رضا در حاشیه سرتاسری خود نیز مملو از فروشگاه های متنوع است. هتل شهریار با ایستگاه مترو شهر مشهد فاصله چندانی ندارد و زائران در صورتیکه قصد مشهدگردی دارند به راحتی میتوانند از مترو بهره ببرند.

شروع قیمت: تماس بگیرید

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی