مشهد > هتل دربار مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
10 7 حرم مطهر
47 15 ترمینال
116 23 فرودگاه
48 18 راه آهن
12 6 بازار رضا
257 31 نمایشگاه بین المللی
22 11 میدان 17 شهریور
127 21 پارک ملت
21 15 باغ نادری
27 9 ایستگاه قطار شهری
127 21 پارک ملت
22 12 17 شهریور

مشهد، خیابان سرشور، سرشور 11، جنب حسینیه اصفهانیها، تلفن ثابت: 32045-051



رزواسیون : 05132045

هتل دربار مشهد رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس هتل + گالری تصاویر

هتل دربار مشهد یکی از نوسازترین هتل‌های شهر مشهد است که در خیابان سرشور واقع شده است. این هتل دوستاره در 7 طبقه و با 59 واحد اقامتی، ظرفیت‌های یک تا چهار نفر را پوشش می‌دهد. هتل دوستاره دربار در طراحی خود از رنگ‌های آرامشبخش متفاوتی استفاده کرده است تا مسافرانشان خوابی آرام را تجربه کنند.

هتل دربار مشهد امکانات گسترده‌ای همچون نمازخانه، رستوران، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، آسانسور، خدمات گشت شهری و اینترنت در لابی دارد. همچنین همه واحدهای آن به تلویزیون، یخچال، سرویس چای، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، آینه، کمد لباس، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی، حمام، تلفن، پاور سوئیچ، اینترنت و سیستم اطفا حریق در اتاق مجهز شده‌اند.

پرسنل حرفه‌ای هتل دربار با افتخار آماده میزبانی از شما زائران عزیز حضرت هستند.

آسانسور اینترنت در لابی کافی شاپ پذیرش 24 ساعته
لاندری (خشکشویی) تلویزیون در لابی سرویس ایرانی در طبقات دستگاه واکس کفش
تاکسی سرویس گشت نیم روزی ترانسفر رفت ترانسفر برگشت
اتاق تلفن (اپراتور) لابی اتاق چمدان خدمات خانه داری
سیستم اعلام حریق کپسول آتش نشانی سیستم تهویه مطبوع تلفن در لابی
مینی بار با هزینه سرویس بهداشتی در لابی
iptv آب معدنی امکان شارژ وسایل الکترونیکی اینترنت در اتاق
پاورسوئیچ تلفن در اتاق تلویزیون در اتاق چای ساز
حمام دراور دمپایی روم سرویس
سیستم گرمایش و سرمایش سیستم اطفاء حریق دراتاق صبحانه صندوق امانات داخل اتاق
کمد لباس لوازم بهداشتی مبلمان مینی بار با هزینه
یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14:00 ساعت تخلیه اتاق: 12:00
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

هتل آریا مشهد

هتل دو ستاره آریا مشهد در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و تنها ۸ دقیقه به‌ صورت پیاده با حرم فاصله دارد. نزدیکی به بازار رضا و ایستگاه قطار شهری از دیگر ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود. هتل آریا دارای اتاق‌های بسیار تمیز و آراسته با امکانات رفاهی مناسب بوده و هدف اصلی آن جلب رضایت مهمانان خود است. کلیه امکانات رفاهی برای داشتن اقامتی آرام و بی‌ دغدغه برای مهمانان عزیز فراهم شده است. بنابراین می‌توان گفت که هتل دو ستاره آریا چه از لحاظ خدمات و امکانات رفاهی و چه از لحاظ نزدیکی به حرم مطهر رضوی، انتخاب مناسبی برای زائران خواهد بود.

این هتل دو ستاره در ده طبقه ساخته شده و مجموعا دارای ۴۷ واحد اقامتی است. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های ۲ تخته الی ۷ تخته می‌شود و دارای امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، حمام، بالکن، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس و مینی بار هستند. هتل آریا مجهز به رستوران و کافی‌ شاپ بوده و انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرها را با بالاترین کیفیت به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به  اینترنت، خدمات فکس، پرینتر و روزنامه و نمازخانه اشاره کرد.

از شبی 738,000 تومان

هتل سی و سه پل مشهد

هتل سی و سه پل یکی از اقامتگاه‌های نزدیک به حرم مشهد بوده که در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در امر هتلداری آغاز نمود. تمامی واحدهای اقامتی این هتل به منظور ارتقای کیفیت در سال ۱۴۰۱ به طور کامل بازسازی شده است. این هتل دارای ۵۳ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌شود. دسترسی مهمانان گرامی در این هتل به حرم مطهر، مراکز خرید میدان ۱۷ شهریور، بازار رضا و ایستگاه قطار شهری بسیار آسان خواهد بود. برای زیارت حرم مطهر کافیست ۳ دقیقه با خودرو به سمت حرم مطهر بروید.

از امکانات رفاهی واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. هتل سی و سه پل همچنین مجهز به رستوران و کافی شاپ بوده که با سرو غذاهای ایرانی و نوشیدنی‌های سرد و گرم اوقات خوشی را برای مهمانان رقم خواهد زد. علاوه بر این، برای عزیزانی که با خودرو به مشهد مقدس سفر کرده‌اند، پارکینگی به صورت رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اینترنت گشت نیم روزی، اتاق چمدان، فروشگاه، صندوق امانات، خدمات خشکشویی، خدمات خانه داری، خدمات تور و آسانسور اشاره کرد.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل پارسا مشهد

هتل پارسا با داشتن تیم حرفه ای و تجربه بیست ساله در امر هتلداری پذیرای شما مهمانان گرامی خواهد بود. این هتل یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد بوده که در خیابان آزادی واقع شده است. برخی از واحدهای اقامتی این هتل رو به سمت حرم مطهر هستند که ویژگی معمارانه جذابی برای زائران محسوب می شود. در مجموع این هتل دارای ۸۴ واحد اقامتی است که شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته می‌شود. این هتل تا حرم مطهر رضوی فقط ۸ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. با اقامت در این هتل به مکان‌های مهم شهر از جمله پارک باغ ملی، ایستگاه قطار شهری، مراکز تجاری ۱۷ شهریور، بازار رضا و سایر فروشگاه‌های تجاری و محبوب خیابان امام رضا دسترسی خواهید داشت.

از امکانات رفاهی واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به تلویزیون، یخچال، دراور، چایی ساز، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. اینترنت پر سرعت نیز هم در اتاق‌ها و هم در فضای لابی به صورت رایگان و نامحدود در دسترس میهمانان قرار خواهد گرفت. این هتل مجهز به رستورانی بزرگ با ظرفیت ۳۰۰ نفر بوده که با طبخ انواع غذاهای ایرانی میزبان میهمانان گرامی خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، خدمات تور، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات بیدار باش و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. همچنین به منظور رفاه حال زائران این پارکینگی با ظرفیت بالا به صورت رایگان در دسترس میهمانان قرار گرفته است.

از شبی 1,958,000 تومان

هتل مهر و ماه مشهد

هتل مهر و ماه یکی از هتل‌های یک ستاره مشهد بوده که در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل تا حرم مطهر رضوی فقط ۸ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. بنابراین برای زائرینی که قصد تشرف به حرم مطهر را دارند، این هتل بسیار مناسب است. همچنین شما با اقامت در این هتل می‌توانید به قدیمی‌ ترین و سنتی ترین بازار مشهد یعنی بازار رضا، دسترسی داشته باشید. نزدیکی به مراکز خرید میدان ۱۷شهریور و ایستگاه قطار شهری از دیگر مزیت‌های موقعیتی این هتل می باشد.

این هتل مجموعاً دارای ۲۴ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و اتاق‌های کانکت ۴ تخته می‌شود. مهمانان گرامی می‌توانند هر کدام از این واحدهای اقامتی را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایند. منوی غذا در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود. این هتل مجهز به رستورانی با ظرفیت ۵۰ نفر بوده که با طبخ انواع غذاهای ایرانی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، دراور، کمد لباس، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. این هتل همچنین مجهز به کافی شاپ بوده که با سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم خاطره خوبی را برای مهمانان رقم خواهد زد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان از اتاق چمدان، آسانسور، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات خانه داری، نمازخانه، صندوق امانات و خدمات برای معلولین نام برد.

از شبی 1,100,000 تومان

هتل سایه مشهد

هتل سایه یکی از هتل‌های سه ستاره و درجه یک مشهد بوده که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده است. این هتل سه ستاره یکی از هتل‌های تازه تأسیس شهر مشهد بوده که واحدهای اقامتی آن در سال ۱۳۹۶ به طور کامل بازسازی شده است. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده و تا حرم مطهر فقط حدود 5 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. هتل سایه مجموعا دارای ۱۶۰ واحد اقامتی است که در ۱۳ طبقه ساخته شده و شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌شود. هر کدام از این واحدها از دکوراسیون و نورپردازی زیبایی برخوردار هستند و به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، مبلمان، کمد لباس، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز شدند.

رستوران بزرگ و زیبای این هتل با ظرفیت ۲۷۰ نفر با سرو انواع غذاهای ایرانی میزبان خوشی برایتان خواهد شد. همچنین این هتل برای زائرانی که با خودرو به مشهد سفر کرده‌‌اند، پارکینگی با ظرفیت ۳۰ خودرو به صورت رایگان در نظر گرفته است. اینترنت پر سرعت نیز به صورت رایگان در فضای لابی و واحدهای اقامتی فراهم شده است. از دیگر امکانات رفاهی و خدماتی این هتل سه ستاره می‌توان به جکوزی، کافی شاپ، چای‌خانه سنتی در بام، صندوق امانات، استخر، سونا، رستوران بام و صندوق امانات اشاره کرد. با اقامت در هتل ۳ ستاره سایه علاوه بر دسترسی آسان به حرم مطهر، به مراکز تجاری خیابان امام رضا، مراکز خرید میدان ۱۷ شهریور و ایستگاه قطار شهری دسترسی آسان خواهید داشت.

از شبی 1,222,000 تومان

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی