مشهد > هتل آرامش مشهد

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
7 3 حرم مطهر
46 19 ترمینال
93 20 فرودگاه
40 12 راه آهن
7 6 بازار رضا
220 48 نمایشگاه بین المللی
11 8 میدان 17 شهریور

مشهد، فلکه آب، کوچه عیدگاه، عیدگاه 6، سروش 1، تلفن ثابت: 32045-051



رزواسیون : 05132045

هتل آرامش مشهد رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس هتل + گالری تصاویر

اگر می‌خواهید از یک هتل با قیمت مناسب در نزدیکی حرم امام رضا پیدا کنید تا از میزان مسافت اقامتگاه خود تا حرم بکاهید، هتل یک ستاره آرامش بهترین گزینه است. هتل آرامش در فاصله 5 دقیقه‌ای تا حرم مطهر قرار دارد و در یکی از کوچه‌های بسیار نزدیک به حرم واقع شده است.

هتل آرامش امکانات رفاهی درخور هتل را برای شما در نظر گرفته است که شامل تلویزیون، یخچال، سرویس چای، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، آینه، کمد لباس، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام می‌شود. امیدواریم سفر خوبی را در این اقامتگاه تجربه کنید و حاجت روا شوید.

آسانسور پذیرش 24 ساعته لاندری (خشکشویی) تلویزیون در لابی
لابی سیستم تهویه مطبوع پارکینگ سرویس بهداشتی در لابی
کف موکت امکان شارژ وسایل الکترونیکی آشپزخانه پنجره
پرده تلویزیون در اتاق حمام سرویس بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش ساعت دیوار سرویس چای مبلمان
یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14:00 ساعت تخلیه اتاق: 12:00
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

هتل پارسه مشهد

هتل دو ستاره پارسه یکی از اقامتگاه‌های نزدیک به حرم بوده و با بیش از دو دهه تجربه در امر هتلداری اقامتی به یادماندنی را برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد. این هتل در نزدیکی حرم مطهر قرار گرفته و تا حرم مطهر به صورت پیاده حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد. عزیزانی که با خودرو به مشهد سفر کرده‌اند نیز می‌توانند ظرف مدت ۸ دقیقه به حرم مطهر برسند. هتل دو ستاره پارسه مجموعاً دارای ۴۵ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می‌شود. شما می‌توانید اتاق خود را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایید. از امکانات این واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

این هتل مجهز به رستورانی بزرگ و زیبا با ظرفیت ۱۳۰ نفر بوده که از میهمانان گرامی در دو وعده ناهار و شام پذیرایی می‌کند. این هتل همچنین برای عزیزانی که با خودرو به شهر مقدس مشهد سفر کردند، پارکینگی را به صورت رایگان در نظر گرفته است. از طرفی دیگر به منظور رفاه حال زائران این هتل سرویس حرم را به صورت رایگان فراهم کرده که مهمانان را در ۱۰ نوبت در روز به سمت حرم مطهر می‌برد. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می‌توان به خدمات خشکشویی، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، آسانسور و صندوق امانات اشاره کرد.

از شبی 375,000 تومان

هتل امیر مشهد

اگر می‌خواهید در مرکز مشهد و نزدیک به حرم مطهر رضوی اقامت داشته باشید، هتل امیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل امیر یکی از هتل‌های ۲ ستاره مشهد بوده که در امر هتلداری بیش از از ۵۰ سال سابقه دارد. این هتل به تازگی واحدهای اقامتی خود را مورد بازسازی کامل قرار داده و اکنون با تیمی مجرب و حرفه‌ای آماده میزبانی از مهمانان عزیز خواهد بود. هتل امیر مجموعاً دارای ۵۶ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های چهار تخته، دو تخته، سه تخته و یک تخته می‌شود. هر کدام از این واحدها به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز هستند. نمای برخی از واحدهای اقامتی به سمت حرم مطهر بوده که برای زائران بسیار دلنشین خواهد بود.

فاصله این هتل تا حرم مطهر رضوی فقط حدود ۶ دقیقه به صورت پیاده روی بوده و علاوه بر این، مهمانان گرامی به بازار رضا، مراکز تجاری میدان ۱۷ شهریور و باغ نادری فاصله بسیار نزدیک خواهند داشت .همچنین می‌توانید با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی به ایستگاه قطار شهری دسترسی داشته باشید و به سایر نقاط مشهد سفر کنید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، کافی شاپ، نمازخانه، اتاق چمدان، پارک کودک، کتابخانه و پارکینگ اشاره کرد. این هتل همچنین مجهز به رستورانی با ظرفیت ۱۵۰ نفر بوده که با طبخ انواع غذاهای ایرانی از مهمانان پذیرایی می‌کند. اینترنت پرسرعت نیز هم در فضای لابی و هم در واحدهای اقامتی در دسترس خواهد بود.

از شبی 825,000 تومان

هتل پرستاره مشهد

هتل پرستاره یکی از هتل‌های یک ستاره مشهد بوده که در خیابان امام رضا یکی از خیابان‌های منتهی به حرم واقع شده است. این هتل با بیش از یک دهه تجربه در امر هتلداری آماده میزبانی از مهمانان گرامی خواهد بود. این هتل مجموعا دارای ۳۵ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه می‌شود. هر کدام از این واحدهای اقامتی به صورت زیبا و تمیز چیدمان شده و از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برخوردار هستند.

فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا فقط حدود دو دقیقه با خودرو بوده و زائران می‌توانند علاوه بر دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی، به بازار رضا، مراکز تجاری میدان ۱۷ شهریور و ایستگاه قطار شهری دسترسی آسان داشته باشند. این هتل مجهز به رستورانی با ظرفیت ۶۰ نفر بوده که با سرو انواع غذاهای متنوع ایرانی از مهمانان پذیرایی می‌کند. دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان نیز در فضای لابی و واحدهای اقامتی برای مهمانان فراهم شده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، اتاق چمدان، نمازخانه، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط و آسانسور اشاره کرد.

شروع قیمت: تماس بگیرید

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا یکی از هتل‌های چهار ستاره مشهد بوده که در نزدیک ترین موقعیت به حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. اگر قصد زیارت به حرم مطهر را دارید، کافیست از این هتل به سمت حرم حدود ده دقیقه پیاده روی کنید. از دیگر مزیت‌های مکانی این هتل می‌توان به فاصله بسیار کم آن تا بازار رضا و مراکز خرید میدان ۱۷ شهریور اشاره کرد. این هتل چهار ستاره دارای ۱۱۰ واحد اقامتی لوکس و بسیار زیباست که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و اتاق‌های کانکت می‌شود. از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، اینترنت پرسرعت، صبحانه، کمد لباس، یخچال، مینی بار، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

رستوران هتل کیانا با ظرفیت ۲۰۰ نفر انواع غذاهای ایرانی را با بهترین کیفیت در فضایی زیبا و لوکس برای مهمانان عزیز خود سرو می‌نماید. همچنین این هتل مجهز به یک پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو بوده و پذیرای زائرانی است که با خودرو به مشهد سفر کرده‌اند. از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره می‌توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارک کودک و شبکه پخش فیلم اشاره کرد. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات رفاهی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و سالن ماساژ لذت ببرید.

از شبی 2,958,000 تومان

هتل آفریقا مشهد

هتل آفریقا یکی از هتل‌های 1 ستاره مشهد بوده که با بیش از دو دهه تجربه در امر هتلداری پذیرای مهمانان گرامی خواهد بود. تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی کامل قرار گرفته و اکنون با واحدهای اقامتی لوکس و تمیز و همچنین امکانات رفاهی مناسب آماده میزبانی از مهمانان عزیز خواهد بود. این هتل مجموعاً دارای ۵۲ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه می‌شود. میهمانان گرامی می‌توانند این واحدهای اقامتی را به صورت فولبرد یعنی همراه با صبحانه، ناهار و شام رزرو نمایند. هتل آفریقا در خیابان امام رضا واقع شده و تا حرم مطهر فقط ۷ دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. بنابراین یکی از هتل‌های محبوب زائرین محسوب می‌شود. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید در کمتر از دو دقیقه به بازار رضا یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین بازارهای مشهد دسترسی داشته باشید. از دیگر مزایای موقعیتی این هتل می‌توان به نزدیکی به مراکز خرید میدان ۱۷ شهریور و ایستگاه قطار شهری اشاره کرد.

این هتل دارای رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر بوده که با طبخ انواع غذاهای لذیذ ایرانی از مهمانان گرامی پذیرایی می‌کند. اینترنت پرسرعت نیز در فضای لابی به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. از امکانات رفاهی داخل واحدها نیز می‌توان به کمد لباس، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، اینترنت، مبلمان، حمام یخچال و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. برای رفاه زائران عزیز، سرویس حرم توسط این مجموعه در نظر گرفته که در هشت نوبت در شبانه روز به سمت حرم مطهر می‌ رود. از دیگر خدمات این هتل می‌توان از فروشگاه، خدمات تور، اتاق چمدان، کافی شاپ، خدمات خشکشویی و صندوق امانات نام برد.

از شبی 452,000 تومان

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی