شیراز > هتل الیزه شیراز

ساعت تخلیه ساعت تحویل
12 14

شروع از 0 تومان

برای دیدن مسافت ها نقشه را لمس کنید

مسافت ها

زمان در نظر گرفته بر اساس دقیقه می باشد
پیاده روی با خودرو محل مورد نظر
13 حرم شاهچراغ
15 حمام وکیل
9 باغ ارم
109 آرامگاه کوروش کبیر
109 آرامگاه کمبوجیه
109 کاخ پاسارگاد
123 آبشار مارگون
73 دریاچه مهارلو
58 تخت جمشید
15 آرامگاه سعدی
14 باغ دلگشا
15 دروازه قرآن
12 بازار وکیل
12 ارگ کریم خانی
13 آرامگاه حافظ

شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک 20، تلفن ثابت: 36238890-071



رزواسیون : 07136238890

هتل الیزه شیراز رزرو مستقیم به همراه آدرس و شماره تماس هتل + گالری تصاویر

هتل چهارستاره الیزه واقع شده در بافت مدرن شهر شیراز یکی از بهترین هتل های این شهر می باشد که فعالیت خود را از سال 1393 در امر هتلداری آغاز نموده و تا کنون با دارا بودن پرسنلی اخلاق مدار و آموزش دیده و نیز با بهره مندی از امکانات و خدماتی مطابق با استاندارد های بین المللی افتخار میزبانی از مهمانان عزیز را دارد و توانسته است با تلاش بی نهایت خود رضایت حداکثری مهمانان خود را جلب کند.بدون شک اقامت در این هتل چهارستاره اقامتی به یادماندنی خواهد بود.

واحد های اقامتی 

هتل الیزه مجموعا دارای 68 واحد اقامتی با اندازه های متفاوت می باشد که معماری و دکوراسیون زیبا و مدرن آنها مطابق با استاندارد های روز جهانی طراحی شده و تمامی جزئیات رنگ بندی و طراحی اتاق ها بر اساس مطالعات و نیز دقت فراوان انجام شده است تا رضایت صد در صدی مهمانان را در برداشته باشد و احساس امنیت و آرامش را برای آنها فراهم سازد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته (دابل و تویین)، دوتخته کوئین، اتاق کانکت چهارتخته و سوئیت های سه نفره VIP می باشد.

تمامی واحدها مجهز به تشک هایی با تکنولوژی آلمان، ضد استرس، اورتوپدیک، با سوپاپ های تهویه و فرم گیری توسط بدن جهت ایجاد تجربه خوابی آرام و خوش می باشند. سیستم صوتی ،آینه مخصوص اصلاح و آرایش، تلفن و تهویه هوشمند، اینترنت پرسرعت، سفارش غذا و اقلام کافی شاپ در اتاق به صورت 24 ساعته و سیستم مزاحم نشوید دیجیتال از دیگر امکانات این اتاق ها می باشد. این هتل تاکید خاصی بر روی نظافت و تمیزی اتاق ها دارد از این رو تمامی اتاق ها روزانه توسط کادری حرفه ای نظافت شده و تمامی ملحفه ها و حوله ها دربخش لاندری شست و شو و استریل می گردد. لازم به ذکر است که اتاق های VIP این هتل برای عزیزانی طراحی شده که به دنبال اقامت و تجربه ای متفاوت می باشند؛ از این رو تمامی امکانات و طراحی دکوراسیون این اتاق به نحو ویژه ای درنظر گرفته شده است.

امکانات رفاهی هتل 

رستوران مارلین شما را به صرف غذایی خوشمزه و لذیذ، تهیه شده از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد دعوت میکند. این رستوران با بوفه ای از تازه ترین سبزیجات و دسرها و همچنین پخت نان تازه درست در مقابل چشمان شما تجربه ای ناب را برایتان به ارمغان خواهد آورد. لابی لانژ این هتل نیز با سرو انواع آب میوه های فصلی تازه، دسرهای متنوع و خوشمزه و قهوه های سنتی روزانه در خدمت مهمانان عزیز می باشد. از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می توان به استخر، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ اشاره کرد. هتل الیزه همچنین مجهز به سالن همايش، سالن كنفرانس، سالن اجتماعات، ويدئو كنفرانس اتاق ميهمانی و جلسات كاری، فروشگاه صنايع دستی و فروشگاه سوغاتی می باشد. همچنین این هتل مجهز به پارکینگی با ظرفیت 37 خودرو می باشد که به صورت رایگان در اختیاران مهمانان این هتل قرار گرفته است.
موقعیت مکانی این هتل نیز بسیار ویژه و حائز اهمیت می باشد. علاوه بر قرارگیری در بافت مدرن شهر شیراز،17 مرکز تجاری و تفریحی در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار دارند. نزدیکی به پایانه راه آهن و باغ های شهر شیراز از دیگر مزایای موقعیتی این هتل چهارستاره محسوب می شود.

آسانسور اینترنت در لابی فروشگاه کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته صندوق امانات لاندری (خشکشویی) تلویزیون در لابی
شبکه پخش فیلم سرویس ایرانی در طبقات دستگاه واکس کفش خدمات تور
خدمات تهیه بلیط دستگاه فتوکپی دستگاه فکس مرکز خرید
چایخانه سنتی تاکسی سرویس گشت نیم روزی لابی
نمازخانه اتاق چمدان روزنامه اتاق ماساژ
استخر سرپوشیده سونا خشک سونا بخار گیم نت
خدمات پزشکی خدمات برای معلولین سیستم اعلام حریق سیستم تهویه مطبوع
پارکینگ روف گاردن جکوزی رستوران
سالن کنفرانس
آباژور آب معدنی اینترنت در اتاق بالکن
تلفن در اتاق تلویزیون در اتاق حمام دراور
دمپایی روم سرویس سیستم تهویه مطبوع دراتاق سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق سرویس روزانه اتاق شبکه پخش فیلم
صبحانه کمد لباس لوازم بهداشتی مبلمان
یخچال
ساعت تحویل اتاق: 14 ساعت تخلیه اتاق: 12
بازه سنی اقامت رایگان کودک: زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس بازه سنی اقامت نیم بهاء کودکان: 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس
پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت برخط

نظرات

کامنت برای این هتل ثبت نشده است

هتل های مشابه

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز

از شبی 1,650,000 تومان

هتل قوام شیراز

هتل قوام شیراز

از شبی 920,000 تومان

هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز

از شبی 2,153,000 تومان

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ یکی از محبوب ترین و معروف ترین هتل های مجلل شهر شیراز می باشد که در سال 1370 افتتاح شد و تاکنون توانسته در امر هتلداری و کسب رضایت حداکثری مهمانان و گردشگران پیشگام باشد. برخورد پرسنل حرفه ای و مجرب این هتل در کنار خدمات و امکانات ارائه شده با رعایت استانداردها و بالاترین سطح کیفی مورد قبول و رضایت بسیاری از مهمانانی بوده که در این هتل اقامت داشته اند. این هتل به امکانات و خدماتی مجهز است که اگر برای سفر کاری یا برای سفر خانوادگی و تفریحی آمده باشید، این هتل تمام نیازهای شما را برآورده می سازد. با توجه به قیمت رزرو این هتل، خدمات ارائه شده و سابقه بیست ساله بدون شک اقامت دراین هتل می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
این هتل در مجموعه اي مدرن تشکیل شده از۶۴ واحد اقامتی، لابي، كافي شاپ، رستوران، كافي نت و پاركينگ می باشد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته (دابل و تویین)، سه تخته و چهارتخته می باشد. تمامی واحدهای اقامتی مجهز به کلیه امکانات رفاهی از جمله ماهواره مرکزی، گیرنده دیجیتال، تلفن، تشک های طبی، مینی بار، تلویزیون، حمام وسرویس های بهداشتی می باشد. نظافت و تمیزی اتاق ها در سطح عالی است و نیز دکوراسیون و نورپردازی آنها بسیار دلنشین و آرامش بخش می باشد. رستوران هتل ارگ با ظرفیت 200 نفر از رستوران های معروف شهر شیراز می باشد که با برخورداری از آشپزهای مجرب و حرفه ای و سرو انواع غذاهای ایرانی و سنتی و محلی استان فارس به همراه سالاد بار پذیرای حضور گرم مهمانان عزیز خواهد بود.
اگر در اوقات فراغت خود به دنبال مکانی زیبا و دلنشین برای صرف عصرانه یا میان وعده می باشید، کافی شاپ این هتل با دارا بودن فضایی دلنشین در محیط باز و سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسر و اسنک های خوشمزه افتخار میزبانی از شما عزیزان را خواهد داشت. کافی نت این هتل نیز مجهز به کامپیوتر و پرینتر می باشد تا عزیزانی که برای سفر کاری آمده اند بتوانند به راحتی کارهای اداری خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که تمامی قسمت های این هتل از جمله اتاق ها، لابی و رستوران مجهز به وای فای می باشد.
با توجه به شلوغی مرکز شهر شیراز بسیار طبیعی است که جای پارک کافی برای خودروی مهمانان در حاشیه خیابان نباشد. به همین منظور و برای رفاه حال مهمانان پارکینگی بزرگ با ظرفیت 40 خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان عزیز قرار گرفته است تا خیالشان از بابت امنیت خودروی خود آسوده باشد.
دسترسي آسان به مراكز تفريحي و تاريخي شيراز از جمله بازار وكيل، حمام وكيل، ارگ كريم خان، حافظيه و سعديه از امتیازات موقعیتی این هتل محسوب می شود. همچنین این هتل فاصله کمی تا فرودگاه دارد و به همین منظور هتل ارگ خدمات استقبال فرودگاهی را به مهمانان خود ارائه داده تا در اسرع وقت و هنگام ورود و خروج شما را یاری سازند.
فاصله هتل تا اماکن مهم شهر :
فاصله تا ارگ کریم خان زند : 4 دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز : 4 دقیقه با ماشین
فاصله تا باغ جهان نما شیراز : 7 دقیقه با ماشین
فاصله تا حمام وکیل شیراز : 7 دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه شاهچراغ شیراز : 10 دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه حافظ (حافظیه) شیراز : 10 دقیقه با ماشین
فاصله تا ارگ کریم خان زند : 12 دقیقه پیاده
فاصله تا حمام وکیل شیراز : 13 دقیقه پیاده
فاصله تا باغ عفیف آباد شیراز : 16 دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه حافظ (حافظیه) شیراز : 17 دقیقه پیاده
فاصله تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز : 18 دقیقه پیاده
فاصله تا مرکز خرید آفتاب شیراز : 18 دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه شیراز : 20 دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز خرید نگین فارس شیراز : 22 دقیقه با ماشین
فاصله تا راه آهن شیراز : 28 دقیقه با ماشین

از شبی 917,000 تومان

هتل پارک شیراز

هتل چهارستاره پارک شیراز از هتل های بسیار قدیمی این شهر می باشد که در سال 1338 احداث شد و در سال 1388 مورد بازسازی قرار گرفت. اکنون این هتل به دست مالکین خصوصی مدیریت می شود. این هتل در مرکز شهر شیراز واقع شده و از این رو به بسیاری از مکان های تاریخی و گردشگری از جمله شاهچراغ، موزه پارس، بازار وکیل، مسجد وکیل، حمام وکیل و ارگ کریم خان نزدیک می باشد. با توجه به سابقه طولانی مدت این هتل در امر هتلداری و نیز برخورداری از پرسنلی مجرب، اقامتی به یاد ماندنی را در این هتل سپری خواهید کرد و مسئولین این هتل در تلاش هستند تا خدمات مناسبی را به مهمانان ارائه کنند و به میزان رضایت آنها بیافزایند.

واحد های اقامتی هتل پارک 

هتل پارک با زیربنای 8000 متر مربع در 8 طبقه ساخته شده که مجهز به 126 باب اتاق (اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهارتخته) و 9 واحد سوئیت است. از امکانات این واحدها می توان به حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون مجهز به کانال های داخلی و ماهواره ای، کولر گازی و اینترنت وایرلس اشاره کرد. اتاق های یک تخته و دو تخته رو به باغ هتل می باشند و طبقات دوم تا پنجم از بالکن و نورگیر عالی برخوردار هستند.

این هتل دارای 3 رستوران (رستوران بوفه، رستوران در فضای باز و رستوران تابستانی) با ظرفیت 80 نفر می باشد که آماده پذیرایی از مهمانان عزیز خواهد بود. همچنین این هتل دارای فضای سبزی به وسعت 5000 متر مربع است که پوشیده از درختان سرسبز و کهنسال می باشد. در این فضای وسیع امکاناتی از جمله استخر روباز، فضایی برای صرف شام و کافی شاپ تابستانه می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به سونا بخار، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس و اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق ها اشاره کرد. 

با توجه به موقعیت این هتل در مرکز شهر، ممکن است همیشه جای پارک کافی برای مهمانان موجود نباشد؛ به همین منظور این مجموعه پارکینگی وسیع با ظرفیت 80 خودرو به صورت رایگان برای مهمانان خود در نظر گرفته تا خیالشان از بابت جای پارک و امنیت خودروی خود آسوده باشد.

از شبی 1,290,000 تومان

مقالات مرتبط

دفتر مرکزی: مشهد - بین معلم 43 و 45 - ساختمان بهار
تلفن 5 رقمی پشتیبانی: 32045-051
پاسخگویی در شبکه های اجتماعی: 09154609798







هتل قبلی هتل بعدی